دبیر شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین سیستان و بلوچستان؛

لزوم تلفیق طرح‌ها و فعالیت‌های جاری آموزش و پرورش با برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین

زاهدان (پانا) – دبیر شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین سیستان و بلوچستان از تدوین برنامه‌های اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم توسعه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۲۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تلفیق طرح‌ها و فعالیت‌های جاری آموزش و پرورش با برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین

قربانعلی هراتی در گفتگوی با خبرنگار پانا، اظهار کرد: با عنایت به تشکیل شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان و تهیه برنامه‌های اجرایی از این پس باید تمام فعالیت‌ها و طرح‌های مسئولین آموزش و پرورش در راستای برنامه‌های اجرایی سند تحول صورت گیرد تازمینه لازم برای استقرار سند تحول در آموزش و پرورش به وجود آید.

او با اشاره به اهمیت اجرایی شدن برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: در مسیر اجرایی شدن برنامه های این سند نیازمند همراهی و همفکری همه همکاران اداری و آموزشی هستیم.

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان و دبیر شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زیر نظام ها و کار گروه‌های هشت گانه در سند تحول به خوبی تعریف و تدوین گردیده و در گردهمایی مدیران و روسای آموزش وپرورش نیز موضوع تبیین شده از این پس باید با روش‌های مختلف از جمله برگزاری دوره های آموزشی مروج و مجری برنامه های اجرایی سند تحول باشیم.

او ادامه داد: بایستی همه مدیران از سطح اداره کل تا مدرسه نسبت به برنامه‌های سند تحول نگاه اجرایی داشته باشند.

هراتی تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی وبرش استانی با توجه به شرایط و اقتضائات استان نیز توسط کارگروه‌های مربوطه در حال جمعبندی نهایی است که به زودی به ادارات تابعه ابلاغ و مدیران آموزش وپرورش نیز بایستی تمام برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود را در راستای برنامه های اجرایی سند تحول تنظیم نمایند.

او در پایان بر اجرایی کردن بخشی از راهکار‌ها و برنامه‌های مصوب زیر نظام‌های سند تحول در مدارس را با بهره گیری از برنامه‌ی تعالی و تدبیر تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار