شهردار اصفهان: عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان به زودی آغاز می شود

اصفهان (پانا) - شهردار اصفهان گفت: با ترخیص تیغه برشی 60 تنی ماشین حفاری مترو، طی روزهای اخیر عملیات حفاری تونل خط دوم متروی اصفهان به زودی آغاز می شود.

کد مطلب: ۸۸۲۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شهردار اصفهان: عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان به زودی آغاز می شود

قدرت الله نوروزی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روزهایی که یادآور حماسه و تلاش برای آزادی، استقلال و تحقق جمهوری اسلامی بوده و هست، اظهار کرد: از همه مردم دعوت می کنم با حضور خود در رویدادها و تجمعات مرتبط با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، مردمی بودن انقلاب و روزهای آن را نشان دهند.

وی همچنین با تبریک آغاز سال نو میلادی به شهروندان مسیحی اصفهان گفت:اصفهان،شهر همزیستی مسالمت آمیز ادیان است.

شهردار اصفهان تصریح کرد:شهرداری هم در این عرصه برنامه هایی دارد و درصدد است در کنار مردم باشد و عرصه را برای همه فعالان مردمی باز بگذارد.

وی با اشاره به اقدامات جدید برای توسعه قطار شهری اصفهان، اظهار کرد: در روزهای اخیر، کاترهد یا تیغه برشی 60 تنی ماشین های حفاری خط دوم به اصفهان رسید که بعد از نصب این قطعه بر ماشین حفار و آماده سازی و تکمیل «تی بی ام»، عملیات حفاری تونل خط دوم متروی اصفهان به زودی آغاز می شود.

نوروزی افزود: این تیغه برشی با هزینه 816 هزار یورو خریداری و از گمرک ترخیص شده است.

وی با بیان اینکه ایستگاه های جدید دوچرخه با ساز و کار جدید با مشارکت بخش خصوصی در شهر فعال می شود، گفت: در سازمان پایانه های شهرداری هم چند رخداد جدید را طی روزهای آتی شاهد خواهیم بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار