دیدار مدیر منطقه 6 با اسقف اعظم ارامنه تهران

تهران (پانا) - مدیر منطقه 6 آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اگر جامعه ای پویا ، بانشاط و سالم می خواهیم راهی جز توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسلی باهویت ملی و مذهبی نداریم.

کد مطلب: ۸۸۲۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر منطقه 6 با اسقف اعظم ارامنه تهران

نظریان مدیر منطقه 6 به همراه اعضای شورای معاونین ، با حضور در کلیسای ارامنه و دیدار با اسقف اعظم سبوه سرکیسیان، با اهدای لوح و هدایا ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) ، سال 2019 را به ایشان و همه ی مسیحیان به ویژه جامعه ارامنه دانش آموزان و خانواده های منطقه تبریک گفته و سالی همراه با صلح و آرامش و سلامتی برای هموطنان مسیحی آرزو نمودند .

مدیر منطقه ضمن تبریک سال نو به مسیحیان خصوصا ارامنه منطقه 6 گفت: میلاد پیامبر صلح ، رحمت و مهربانی را تبریک می گویم و برای ما توفیقی است که به مناسبت سال نو میلادی به دیدار اسقف اعظم آمده و با یکدیگر گفتگو می کنیم.

در ادامه مدیر منطقه درباره گفتگو و ارتباط از طریق سخن گفتن، مطالبی درباره ساخت مدرسه گفتگو و ارتباط و تعامل و همفکری و مشارکت ارکان مدرسه(مدیر، معلم، دانش آموز و اولیا ) را بیان داشت.

نظریان مدیر منطقه، گفتگو را برآمده از سیره پیامبران عظیم الشان ، خصوصا حضرت محمد(ص) و حضرت عیسی(ع)دانست.وی افزود: گفتگو برآمده از آیات و روایات قرآن کریم و سیره ائمه اطهار(ع) است. گفتگو دلها را به هم نزدیک و بستر توسعه را فراهم می کند.

همچنین در این دیدار به موضوع تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در مدارس پرداخته شد.

مدیر منطقه گفت: اگر جامعه ای پویا ، بانشاط و سالم می خواهیم راهی جز توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسلی باهویت ملی و مذهبی نداریم.

در پایان نظریان مطالبی درباره خدمت کردن به مردم بیان نمود و افزود: حضرت مسیح فرموده اند که هر چه بیشتر به مردم خدمت کنید، بزرگتر خواهید شد، زیرا بزرگی در خدمت کردن به مردم است. کسی که فروتن و خدمت گزار است بزرگ و سربلند خواهد شد.

سبوه سرکیسیان اسقف اعظم خلیفه ارامنه در تهران، در این دیدار صمیمانه گفت: ارتباط ما با مسئولین آموزش و پرورش منطقه 6 نزدیک و یک تعامل خوبی است و فرصتی است که در این ایام همدیگر را ملاقات کرده و با یکدیگر به گفتگو بپردازیم.

در ادامه نظریان مدیر منطقه بیان داشت: ما علاقه شدیدی به شما داریم و نگاه انسانی شما را می پسندیم و از خداوند سلامتی شما را خواهانیم.

گفتنی است در این دیدار آنت باغداساریانس رئیس هیئت آموزشی شورای خلیفه گری ارامنه ، مانوکیان و بابایان مدیر مدارس ارامنه منطقه6 حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار