پیام تبریک مدیر منطقه 6 به مناسبت آغاز سال 2019 میلادی

تهران (پانا) - حضرت مسیح(ع) کلمه الله و مبشر صلح و آشتی است که برای طرفداری از مظلومان و برقراری عدل و رحمت مبعوث شده و با گفتار آسمانی و کردار ملکوتی خود، ظالمان و ستمکاران را محکوم و از مستضعفان پشتیبانی کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر منطقه 6 به مناسبت آغاز سال 2019 میلادی

جواد نظریان مدیر منطقه در پیامی به مناسبت سال نو میلادی،‌ میلاد پیام آور صلح و دوستی حضرت مسیح ابن مریم(ع) را به جامعه ارامنه ایران به خصوص همکاران و دانش آموزان ارامنه منطقه تبریک و تهنیت گفتند. متن پیام مدیر منطقه به شرح زیر می باشد :

ای مریم خداوند تو را به کلمه ای از جانب خودش بشارت می دهد که نامش مسیح، عیسی بن مریم است در حالیکه در دنیا آبرومند و از مقربان است. "سوره آل عمران آیه 45"

دیده گشودن جهان به رخسار پیامبر مهربانی و سمبل شکیبایی حضرت عیسی مسیح(ع) نشانه تجلی اراده الهی در زمین بود که نویدبخش رسیدن بهار صلح و دوستی میان ادیان و دینداران است.

حضرت مسیح(ع) کلمه الله و مبشر صلح و آشتی است که برای طرفداری از مظلومان و برقراری عدل و رحمت مبعوث شده و با گفتار آسمانی و کردار ملکوتی خود، ظالمان و ستمکاران را محکوم و از مستضعفان پشتیبانی کرد.

امروز به برکت مجاهدت فرستادگان بزرگ الهی ملت ها بیدار شده و برای رسیدن به آرمانهای اصیل انسانی خویش مانند عدالت، آزادی، پیشرفت و امنیت ، نظام مبتنی بر خودکامگی، جهل را به مبارزه طلبیده اند.امید است در پرتو رهنمودهای این پیام آوزان بزرگ الهی بشریت سرانجام به سعادت و رستگاری و نیک بختی دست یابد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان، جانبازان و شهیدان والامقام مسیحی برای پدران و مادران، همسران و فرزندان آن عزیزان موفقیت ، کامیابی و پیروزی آرزو می نمایم و خجسته میلاد فرخنده حضرت مسیح(ع) و آغاز سال 2019 میلادی را به تمام پیروان این پیامبر عظیم الشان در ایران و سراسر جهان به خصوص جامعه ارامنه، همکاران فرهنگی و دانش آموزان منطقه 6 تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم سال جدید با الهام از فرامین و آموزه های نجات بخش آن پیامبر الهی سالی همراه با آسایش، سعادت و خوشبختی برای پیروان راستین ادیان الهی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار