قهرمانی آموزش و پرورش در رقابت های والیبال کارکنان دولت خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -تیم والیبال بانوان آموزش و پرورش در رقابت های والیبال کارکنان دولت خراسان شمالی قهرمان شد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی آموزش و پرورش در رقابت های والیبال کارکنان دولت خراسان شمالی

مسابقات استانی والیبال کارکنان دولت با حضور ۸ تیم از سراسر استان به مدت سه روز پیگیری شد و در نهایت تیم آموزش و پرورش استان به عنوان قهرمانی رسید و تیم برنامه و بودجه و دادگستری نیز به ترتیب به نایب قهرمانی و سومی بسنده کردند.

خطیب زاده گفت : تیم آموزش و پرورش در سه دیدار نخست به مصاف تیم های برنامه و بودجه ،استانداری و بهزیستی رفت و با نتیجه ۲ بر صفر تمامی رقبا را مغلوب نمود و در دیدار ضربدری نیز با نتیجه ۲ بر صفر تیم فنی و حرفه ای را از پیش رو برداشت و در دیدار فینال ۲ بر صفر تیم برنامه و بودجه را مغلوب کرد.
مهدی خطیب زاده تصریح کرد:مسابقات قهرمانی والیبال کشور نیز اواخر دی ماه پیگیری خواهد شد و تیم استان با آمادگی صد در صدی و حمایت اداره تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش به این مسابقه اعزام خواهد شد.
کاپیتان تیم آموزش و پرورش نیز در اختتامیه این رقابت ها گفت:تیم آموزش و پرورش در تمام سال تمرینات منسجمی داشته و همواره آمادگی صد در صدی برای حضور در مسابقات دارد.
فاطمه باقری که معلم تربیت بدنی است و با سی سال سابقه در آستانه بازنشستگی است در حاشیه این مراسم اظهار داشت:هفته ای سه جلسه تمرینات در سالن های اجاره ای پیگیری شده و تاکنون به رقابت های کشوری متعدد اعزام شده ایم که با این قهرمانی اختصاص سالن به والیبالیست ها نوید داده شده است.
وی نبود مربی را نیز از مهم ترین ضعف های تیم دانست که تمرینات طی سال های اخیر تجربی پیگیری شده است و با حمایت های معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش مربی مجربی تمرینات تیم را پیگیری خواهد کرد.
وی سطح تیم آموزش و پرورش را به نسبت سایر تیم های شرکت کننده از نظر کیفی و کمی بالا ارزیابی کرد.
به گفته وی مرضیه جواد پور،عزت محمدی،زهرا معینی،بی بی راضیه جواد پور،سیده رفعت سیدالحسینی،فاطمه باقری قلعه نو،افسانه ثابتی،زری قدرتی،سیده زهرا حسینی،صفورا بادلو،ناهید شکوریان و سمیه حسین زاده اعضای تیم استان را تشکیل دادند و بی بی عصمت سید الحسینی و فهیمه عطاران سرپرستی و مربیگری تیم را بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار