در جهت هم افزایی بیشتر؛

نشست هم اندیشی معاونین ومربیان پرورشی در مه ولات

مه ولات(پانا) - رئیس آموزش وپرورش برلزوم برگزار کردن هرچه باشکوه تر جشن چهل سالگی انقلاب در مدارس وآشنا سازی هرچه بیشتر دانش آموزان با اهداف، واقعیت ها و آثاری که انقلاب اسلامی در ایران وجهان داشته تاکید کردند.

کد مطلب: ۸۸۲۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی معاونین ومربیان پرورشی در مه ولات

حسن صداقتی؛ در این جلسه با بیان این که در حال نزدیکترشدن به جشن چهل سالگی انقلاب ودهه مبارک فجر هستیم وبا توجه به شرایط پیش آمده و یاوه گویی های دشمن در این زمینه باید برباشکوه برگزار کردن هرچه بیشتراین جشن در مدارس اهتمام داشته باشیم.

صداقتی با بیان این که علاوه بر اجرای باشکوه این جشن باید بر آشنا سازی این نسل از دانش آموزان که انقلاب ودوران دفاع مقدس را به طور مستقیم درک نکرده اند،با اهداف و واقعیت های انقلاب و آثاری که این انقلاب در سطح کشور وجهان داشته و هم چنین از بین بردن افکارمنفی از ذهن دانش آموزان وشبهاتی که منافقین و دشمنان در مورد انقلاب بیان میکنند تلاش پیگیرانه و مجدانه داشته باشیم.

صداقتی سپس مطالبی درباره امور پرورشی ورسالتی بزرگی که اکنون مربیان و معاونین محترم در کنار بحث آموزش بر عهده دارند بیان کردند و افزودند: مربیان باید در جهت جذب بیشتر دانش آموزان و خانوادها، ارتباط موثر مدرسه با خانواده، استعدادیابی دانش آموزان در زمینه های مختلف قرآنی و همچنین فرهنگی و هنری تلاش کنند.

غلامرضا خلقی؛ معاون پرورشی وتربیت بذنی نیز ضمن تشکر و قدردانی از کار های انجام شده بر اهتمام بیشتر همکاران در اجرای باشکوه جشن چهل سالگی انقلاب در مدارس تاکید کردند.

خلقی، در ادامه به برخی مشکلاتی که در زمینه امور پرورشی از طرف همکاران مطرح شد جواب دادند و در این باره افزوند؛ با وجود همه مشکلات شما باید کارها را به صورت مجدانه پیگیری و به سرانجام برسانید چراکه این کار شماست که در آخردر زندگی وشخصیت دانش آموزان تاثیر می گذارد واین تعلیم است که در کنار تربیت معنا پیدامیکند.

خلقی؛ در پایان در مورد زمانبندی مسابقات وبرگزاری آنها در سطح شهرستان مطالبی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار