پویایی و نشاط در فعالیت های کانون فرهنگی وتربیتی استقلال ناحیه6 مشهد

مشهد(پانا) - عشق و علاقه به کار و تلاش وصف ناشدنی مربیان کانون فرهنگی و تربیتی استقلال ناحیه شش مشهد ، پویایی و نشاط را برای دانش آموزان شرکت کننده در برنامه های این مرکزبه همراه داشت.

کد مطلب: ۸۸۲۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پویایی و نشاط در فعالیت های کانون فرهنگی وتربیتی استقلال ناحیه6 مشهد

فعالیت های کانون فرهنگی و تربیتی استقلال به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی : ایجاد چهار کارگاه(آشپزی،قصه گویی،کاردستی و سبک تغذیه سالم ) با اهداف مختلف ازبرنامه های امروز این کانون بود.

درکارگاه قصه گویی،به منظور افزایش سطح هوش اجتماعی،آموزش اخلاقیات به کودکان و آگاهی از اصول فرهنگی و نهادینه کردن آنها،خلق قصه به دانش آموزان واگذار شد.

کارگاه آشپزی باهدف تقویت و بهبود سبک غذاخوردن،خلاقیت و ایجاد اعتماد به نفس،کمک به ایجاد تعامل بین همسالان برگزار شد.

کارگاه کاردستی جهت انجام کارعملی در زمان کوتاه،استفاده بهینه از وقت و کسب مهارت برگزار شد و لحظات شاد و شگرفی را به ارمغان آورد.در این کارگاه با استفاده از نمد و وسایل جانبی همگی مشغول به ساختن کاردستی شدند.

درکارگاه سلامت که به جهت شرکت دانش آموزان و معلمین برگزار گردید،اساتید به بیان تاثیر تغذیه سالم براخلاق و رفتار افراد،اصلاح سبک تغذیه و بیان ممنوعیات غذایی پرداختند.

امروزدانش آموزان پایه ششم مدرسه ی دخترانه فرهنگیان،میهمان این مرکز بودند. همکاری دانش آموزان با مربیان ورابطه صمیمی آنان بسیار شورآفرین، وموجب خلق اوقات شیرین و خوشایندی در محل برگزاری شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار