در دیدار استاندار مازندران با وزیر اطلاعات مطرح شد:

بررسی استفاده عموم از فضای گردشگری کاخ صفی‌آباد بهشهر

ساری (پانا) - استاندار مازندران در دیدار با وزیر اطلاعات در خصوص تمهید زمینه های لازم برای استفاده عموم مردم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی استفاده عموم از فضای گردشگری کاخ صفی‌آباد بهشهر

به نقل از استانداری مازندران در دیدار مجید حسین‌زادگان استاندار مازندران با حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، تمهید زمینه‌های لازم برلی استفاده عموم مردم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر مطرح شد.

وزیر اطلاعات ضمن اعلام مساعدت، مطرح کرد که با اعزام نمایندگان ویژه وزارت اطلاعات، راهکارهای عملی جهت استفاده عموم از فضای گردشگری کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار مازندران نیز در این دیدار بر ضرورت تقویت امید و نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: «کاخ تاریخی صفی آباد بهشهر یکی از فرصت های کم بدیل گردشگری برای تحقق این مهم است.»

عمارت صفی‌آباد که در سال ۱۰۱۰ هجری قمری در دوره صفوی ساخته شده، در جنوب غرب شهرستان بهشهر و در بالای ارتفاعات منتهی به دشت قرار دارد. این اثر در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۱۰ با شماره ثبت ۵۸ بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و فضایی بسیار فرحبخش برای گردشگری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار