شهردار اردستان:

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه بازآفرینی اردستان

اردستان، اصفهان (پانا) - شهردار اردستان گفت: پروژه بازآفرینی مسجد جامع اردستان پیشرفت ۷۰درصدی دارد و تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه بازآفرینی اردستان

محسن حیدری در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان اردستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح بازآفرینی شهرستان پیشرو در سطح کشور مطرح است آنچه که تا امروز اتفاق افتاده شانزدهمین ستاد بازآفرینی شهرستان اردستان را برگزار می‌کنیم که از سطح کشور نیز بالاتر است.

وی افزود: طرح بازآفرینی در اردستان از سال قبل استارت خورده، ولی متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی‌ها سرعت خود را نداشت. اولین پروژه که در سطح شهرستان در حال انجام است مسجدجامع تاریخی اردستان است که پیشرفت ۷۰درصدی پروژه را دارد.

شهردار اردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم پروژه بازآفرینی مسجد جامع تا پایان سال جاری به پایان برسد. با توجه به اینکه کل اعتبار بازآفرینی مسجد جامع مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بوده است تا کنون ۷۰درصد اعتباراتی که نیاز داشتیم در مسجد جامع تحقق پیدا کرده است.

دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان اردستان با بیان اینکه اجرای طرح بازآفرینی مسجدجامع یک تجربه خوب برای ادامه پروژه‌ها است،تصریح کرد: مرحله بعدی پروژه بازآفرینی اردستان در کنار قنات دو طبقه است که یا اواخر امسال و یا قطعا ابتدای سال ۹۸ شروع خواهد شد.

حیدری در خصوص ادامه پروژه در شهرستان با اشاره بازآفرینی شهری در زواره گفت: بازآفرینی در این شهر در محله پامنار انجام می شود. در صدد هستیم طرح جامع شهر مهاباد انجام شود تا طرح بازآفرینی در شهر مهاباد هم شروع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار