کسب رتبه برترستاد پروژه مهر آموزش و پرورش قرچک

قرچک ( پانا) - مدیر آموزش وپرورش قرچک از کسب رتبه برتر ستاد پروژه مهر شهرستان قرچک دربین مناطق 21 گانه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۲۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برترستاد پروژه مهر آموزش و پرورش قرچک

مهدی نیکبخت گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته از اقدامات پروژه مهرقرچک، توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، آموزش وپرورش شهرستان قرچک حائز رتبه برتر درسطح استان شد.

او در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای پروژه مهر شهرستان قرچک، پنج کار گروه شامل سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی تشکیل و فعالیت خود را در چارچوب وظایف تعیین شده به نحو مطلوب انجام دادند.

او افزود : پروژه مهر، نماد مدیریت، برنامه ریزی، ساماندهی و ارزشیابی است و در واقع اجرای پروژه مهر در مدارس موجب بهره‌وری مناسب در حوزه آموزش، پرورش و نیروی انسانی می‌شود.

نیکبخت خاطر نشان کرد: پروژه مهر فرآیندی است با هدف برنامه محوری فعالیت ها و فراهم نمودن زمینه های مناسب ، تمهید ساز و کار لازم برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش که در آستانه بازگشایی مدارس اجرا می‌شود و منجر به توفیق هر چه بیشتر در امر تعلیم و تربیت خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش قرچک ضمن قدردانی از زحمات کلیه نهادها و ادارات دولتی شهرستان، این موفقیت بزرگ را به جامعه فهیم دانش آموزان و فرهنگیان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار