اردبیل آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی قایقرانی را دارد

اردبیل (پانا) - رئیس هیات قایقرانی اردبیل:با حمایت استانداری و اداره کل توانایی میزبانی مسابقات و اردوها حتی در سطح بین المللی را داریم و این ظرفیت هم از نظر زیرساخت و هم نیروی انسانی متخصص در استان وجود دارد.

کد مطلب: ۸۸۲۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی قایقرانی را دارد

مرتضی قاطع از آمادگی برای برگزاری مسابقات و اردوهای ملی و بین المللی قایقرانی خبرداد و گفت: با حمایت استانداری و اداره کل توانایی میزبانی مسابقات و اردوها حتی در سطح بین المللی را داریم و این ظرفیت هم از نظر زیرساخت و هم نیروی انسانی متخصص در استان وجود دارد .
او در خصوص فعالیت هیات قایقرانی استان اظهار داشت: هیات قایقرانی استان از سال 1379 افتتاح شد و فعالیتش ادامه داشت اما چندین سال ساختمان آن در شورابیل تقریبا بلااستفاده مانده بود. با حضور در هیات ابتدا با هماهنگی و دوندگی بسیار زیاد و با هزینه هایی که انجام شد، ساختمان هیات و تجهیزات مورد نیاز را تکمیل کردیم و اخیرا اسکله بتونی برای ورود به آب نیز ساخته شد و تقریبا امکانات کاملی در شورابیل داریم .
رئیس هیات قایقرانی استان ادامه داد: قایقرانی اردبیل رونق گرفته و در حال حاضر در رشته های آبهای آرام، روئینگ و کانوپولو در هیات فعالیت داریم و از زمان حضورم در هیات بر حضور در مسابقات تاکید داشتم .

قاطع اضافه کرد:در لیگ کانوپولو تیم داریم و در مسابقات روئینگ و آبهای آرام برگزار شده بود نیز شرکت کردیم؛ آخرین مقام قایقرانان استان نیز در مسابقات المپیاد آبهای آرام آقایان در بوشهر با کسب مدال طلا رقم خورد .

او از برگزاری مسابقات به مناسبت گرامیداشت 9 دی خبر داد و بیان کرد: یک مسابقه پاروکشی برای نونهالان زیر 12 سال در رشته آبهای آرام در بخش پسران برگزار کردیم که 19 ورزشکار در آن شرکت کردند و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد .
رئیس هیات قایقرانی استان در خصوص انتخابات فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: امیدواریم هر کدام از مدیران که نهایتا بر سکوی ریاست فدراسیون می نشیند به هیات های قایقرانی توجه داشته باشد و به نظرم شخصی از جنس قایقرانی که با مشکلات این رشته آشنا باشد شایسته حضور در راس فدراسیون است و به رشد و توسعه این رشته کمک خواهد کرد .
قاطع در پایان گفت: ظرفیت خوبی در رشته قایقرانی به کمک استانداری و اداره کل در استان خصوصا در شورابیل و پارس آباد فراهم شده و اردبیل می تواند با حمایت مسئولین میزبان رویدادهای مهم قایقرانی باشد ضمن اینکه در آینده از قهرمانان قایقران این استان بیشتر خواهیم شنید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار