مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

کسب رتبه برتر دانش آموزان شهریاری در سومین استارتاپ ویکند شبکه های ارتباطی و حمل و نقل

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب رتبه برتر دانش آموزان دبیرستان دارالفنون شهریار در سومین استارتاپ ویکند شبکه های ارتباطی و حمل و نقل خبر داد .

کد مطلب: ۸۸۲۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر دانش آموزان شهریاری در سومین استارتاپ ویکند شبکه های ارتباطی و حمل و نقل

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: دانش آموزان دبیرستان تیزهوشان دارالفنون شهریار در سومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل که همزمان با سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع ، در مصلی تهران برگزار شد، موفق شدند در بین 20تیم منتخب و از بین 116 ایده در مرحله اول، چهار رتبه برتر را کسب کنند.

او افزود: دانش‌آموزان علی نظری، مسیحا اکرامی، مهدی چلبی، محمد چلبی، محمد سام نادری سنج، محمدارشیا احمدی زمانی ،آرتین رافع و آرین دژآلود در پایه هفتم موفق به کسب رتبه اول در این مسابقات شدند.

صیدلو، ضمن تشکر از زحمات مجموعه دبیران،‌ مقام کسب شده را خدمت دانش‌آموزان ساعی و پرتلاش، جامعه فرهنگیان و اولیای گرامی ایشان تبریک و از خداوند منان آرزوی موفقیت‌های علمی و آموزشی بیشتر برای تمامی دانش‌آموزان مسئلت نمود.

گفتنی است این مسابقات توسط دانشگاه آزاداسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) و با حمایت وزارت راه و شهرسازی در مصلی تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار