بلیت کنسرت موسیقی محلی رایگان در حال توزیع است

رشت(پانا)-رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: بلیت کنسرت موسیقی محلی روز رشت به صورت رایگان در سه نقطه از این کلانشهر در حال توزیع است

کد مطلب: ۸۸۲۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بلیت کنسرت موسیقی محلی رایگان در حال توزیع است

علیرضا حسنی اظهار داشت: توزیع بلیت کنسرت موسیقی محلی روز رشت در کتابفروشی دیبا واقع در سبزه میدان رشت، هفت ساز در چهار راه گلسار و شهر کتاب در حال توزیع است.
وی با تاکید بر این مطلب که شهروندان برای دریافت بلیت کنسرت روز رشت نباید هیچ مبلغی را پرداخت کنند از آنها خواست تا هر چه سریعتر برای تهیه بلیت به مکان های یاد شده مراجعه کنند.
وی با بیان این که کنسرت روز رشت توسط هشت خواننده گیلانی اجرا می شود، اظهار داشت: لقمان حسین زاده، محمود فرضی نژاد، فرامرز دعایی، حمید رضاپور، کیانوش علی پور، ناصر وحدتی، بیژن لرد و عباس پسندیده کنسرت روز رشت را اجرا می کنند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ، ورزشی شهرداری کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: کنسرت روز رشت به مدت دو روز یادزدهم و دوازدهم دی ماه در دو سانس 18 و 21 ، در سالن نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار می شود.
بمناسبت روز رشت برنامه های مختلفی از جمله تور رشت گردی، نشست علمی رشت پژوهی، برگزاری بازی های بومی، محلی و مسابقه های ورزشی در پیاده راه فرهنگی رشت ، نواختن زنگ روز رشت به صورت نمادین در یکی از مدارس، نمایشگاه عکس ، پخش کلیپ روز رشت قبل از اکران فیلم در سینماهای این کلانشهر، تجدید میثاق با آرمان های شهدا و غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا با مشارکت امور ایثارگران، برگزار می شود.
برپایی بازارچه غذا و برپایی ایستگاه سلامت در پیاده راه رشت، عیادت از پاکبانان آسیب دیده کلانشهر رشت طی یک سال اخیر و برپایی میزخدمت در مصلی رشت قبل از خطبه های نماز جمعه، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی رشت، نیم بهاکردن بلیت سینماها در روزهای یازدهم، دوازدهم و پانزدهم دی ماه جاری ، برگزاری نشست کتابخوان با محوریت رشت و کارگاه آموزشی آشپزی شهر خلاق و خوراک شناسی از دیگر برنامه ها است.
461 سال پیش در زمان صفویه در 12 دی ماه، رشت به عنوان مرکز استان گیلان نامگذاری شد به همین مناسبت از سال 93، 12 دی به عنوان روز رشت نام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار