طرح امام شناسی با محوریت سبک زندگی اسلامی در مدارس پاکدشت برگزار شد

پاکدشت( پانا)- مراسم افتتاح طرح مصباح الهدی(امام شناسی) در آموزشگاه دخترانه هیات امنایی عترت شهرک شهید نامجو شهرستان پاکدشت جهت تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح امام شناسی با محوریت سبک زندگی اسلامی در مدارس پاکدشت برگزار شد

مجید حبیب پور کارشناس مسئول واحد اقامه نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن قدردانی از زحمات ناهید سیلسپور مدیریت آموزشگاه دخترانه هیئت امنایی عترت شهرک شهید نامجو گفت: بحث محوری که در حوزه عترت و ائمه اطهار (علیهم السلام) وجود دارد، طرح‌های امام شناسی و مصباح الهدی است که امسال باید به طور جدی در این دو طرح وارد شویم، چرا که در آیات و روایات به تمسک جستن به هر دو امانت رسول الله « قرآن و عترت» سفارش شده است.

او با بیان اینکه اهلبیت (علیهم السلام) بهترین مفسران و الگوهای سبک اسلامی هستند، افزود: دانش‌آموزان باید عشق اهلبیت (علیهم السلام) را در خود احساس کنند. ما نیز امسال طرح امام شناسی را با جدیت دنبال می‌کنیم.

کارشناس مسئول واحد اقامه نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: دانش آموزان ما میتوانند ابتکارات ارزشمندی با محوریت سبک زندگی امام هادی علیه السلام در قالب سرود، شعر، نقاشی، طراحی، مدیحه سرایی، مقاله، حفظ چهل حدیث، تئاتر و نمایش، وبلاگ، خوشنویسی، فیلم کوتاه، دل نوشته، حفظ زیارت جامعه کبیره و کتابخوانی مطلب تهیه کنند و در نمایشگاه به نمایش بگذارند تا سایر دانش آموزان از آن مستفیض شوند.

حبیب پور در پایان با تاکید بر بهتر برگزار شدن این طرح ملی و مذهبی، ضرورت تبیین و گسترش آموزه‌های اسوه‌ای و تربیتی پیامبراکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) را از مهترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: دانش‌آموزان ما باید به عنوان یک مسلمان زندگینامه ائمه اطهار (ع) را بدانند و در این راستا وظیفه معلم است که این مهم را به آنان بیاموزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار