حاجیلو: شفر برنامه‌ریزی خوبی برای نیم فصل دوم استقلال دارد

تهران (پانا) - سرپرست تیم استقلال تهران از آمادگی این تیم برای درخشش در نیم فصل دوم لیگ برتر خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۲۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حاجیلو: شفر برنامه‌ریزی خوبی برای نیم فصل دوم استقلال دارد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،اصغر حاجیلو درباره آخرین شرایط تیم و تعطیلات پیش رو،گفت: تعطیلات برای همه تیم ها سخت است. ما در 5 بازی گذشته فرم بسیار خوبی داشتیم و به هماهنگی کامل رسیده بودیم. ابتدای فصل تیم جوان ما هماهنگ نشده بود اما اکنون در شرایط برد بودیم و به صدر جدول نزدیک می شدیم.استقلال در هفته‌های اخیر همدل و هماهنگ بود و تاکتیک های مد نظر شفر را بازیکنان درک کرده بودند و این موضوع خیلی مهم است.

وی افزود: تیم ما به هارمونی رسیده و همه از مربی درک کامل داشتند. سند صحبت های من نمایش استقلال در 5 بازی اخیر است و حالا لیگ به اجبار تعطیل شده اما مساله ای ندارد. استقلال بسیار قدرتمند است و با توجه به زمانی که تا شروع نیم فصل دوم داریم میتوانیم بهتر و قوی تر از قبل شویم.

حاجیلو در ادامه درباره تست های پزشکی قبل از شروع تمرینات، خاطر نشان کرد: قبل از شروع تمرینات در کلینیک دکتر نوروزی حاضر خواهیم شد و وضعیت جسمانی بازیکنان مورد ارزیابی قرار می گیرد تا با آگاهی کامل از وضعیت بازیکنان به استقبال تمرینات برویم.

وی در ادامه درباره وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه، گفت: درباره نقل و انتقالات سرمربی و سرپرست باشگاه فتحی کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند. باشگاه در حال پیگیری این موضوع است و هر زمان نهایی شود، به صورت رسمی اعلام می کنیم اما نمی خواهیم با حضور در فضای رسانه ای و ملتهب نقل و انتقالات، کار را دشوار کنیم. شفر برنامه ریزی کامل برای نیم فصل دوم دارد و به خوبی از شرایط نیم فصل دوم آگاهی دارد.

حاجیلو در پایان صحبت های خود درباره اهمیت دیدارهای نیم فصل دوم، عنوان کرد: در نیم فصل دوم کار سختی داریم.همه تیم‌ها محتاط بازی می‌کنند و هر یک امتیاز سرنوشت ساز خواهد بود. یک گل بیشتر یا یک امتیاز در نیم فصل دوم سرنوشت ساز است ولی من به استقلال بسیار امیدوارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار