در ۹ ماه اول سال صورت گرفت؛

انجام 459 ماموریت مسمومیت با مونوکسید کربن توسط اورژانس آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) -  رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گزارش از ماموریت های مرکز اورژانس در 9 ماهه نخست سال ارایه کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
انجام  459  ماموریت  مسمومیت با مونوکسید کربن توسط اورژانس آذربایجان شرقی

فرزاد رحمانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: "در 9 ماهه امسال، ۵۰ هزار و ۵۵۶ ماموریت از این تعداد توسط اورژانس تبربز و ۲۶هزار و۷۲۷ماموریت در شهرستانهای استان انجام شد".
وی ادامه داد: "از این تعداد ۶۰ هزار و ۵۴۱ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۶هزار و۷۴۲ ماموریت تصادفی بود".
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: "از مجموع ماموریت های غیرتصادفی ۳۰ هزار و ۲۳۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر نیز در محل درمان شدند".
رحمانی افزود:" در 9 ماه امسال ۱۶ هزار و ۴۲۶ نفر از مصدومان تصادفی هم به مراکز درمانی منتقل و یک هزار و ۴۹۴ مصدوم نیز در محل درمان شدند".
وی ادامه داد: "کارشناسان این مرکز مرگ در همین زمان ۲۴۶ نفر را در ماموریت های تصادفی و ۲ هزار و ۵۹ نفر را در ماموریت های غیر تصادفی در محل تایید کردند".
رحمانی اضافه کرد: "نیروهای اورژانس استان در این مدت۴ هزار و ۳۶۶ مورد ماموریت قلبی، ۶۴۵ مورد سکته مغزی، ۲ هزار و ۱۶۰ مورد مشکل تنفسی، ۲۸۵ مورد سوختگی، ۴۵۹ مورد نیز ماموریت مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن انجام دادند".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار