بیش از 200 بسته زیست محیطی در مدارس سردشت توزیع شد

ارومیه(پانا)-رییس اداره حفاظت محیط زیست سردشت ازتوزیع بیش از ۲۰۰ بسته کمک آموزشی شامل کتاب، داستان های زیست محیطی و دفترچەهای آموزشی در بین دانش آموزان مدارس روستایی و شهری این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۲۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 200 بسته زیست محیطی در مدارس سردشت توزیع شد

خالد بایزیدی افزود: یکی از برنامه های این اداره، آموزش و اطلاع رسانی مسایل مهم زیست محیطی در میان اقشار مختلف جامعه به منظور روشنگری و آشنایی با اهداف و ماموریت های محیط زیست است.


وی بیان کرد: پیرو تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش، این اداره نسبت به برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در میان دانش آموزان به عنوان گروه های هدف و تاثیرپذیر و همچنین نقش اساسی دانش آموزان در حفاظت از محیط زیست، اقدام می کند.


بایزیدی اضافە کرد: در این کلاس ها، دانش آموزان با مسایل و موضوعات مهم محیط زیست منطقه از جمله وظایف و اهداف سازمان، سیمای زیست محیطی منطقه، انواع گونه های گیاهی و جانوری مهم و در معرض انقراض و شاخص سردشت، انواع آلودگی ها و نقش انسان در حفظ محیط زیست و با وظایف کارکنان، از نزدیک آشنا خواهند شد.


وی افزود: کارشناسان این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون در بیش از ۵۰ آموزشگاه در سطح شهر و روستاهای سردشت اقدام به برگزاری کلاس های زیست محیطی کرده و این برنامه ها به منظور اشاعه و ارتقای فرهنگ زیست محیطی تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.


شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار