مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

امکان کاهش برخی رشته های جشنواره فرهنگی هنری در بازبینی جدید

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی از امکان کاهش برخی رشته‌های جشنواره فرهنگی هنری در بازبینی جدید خبر داد و بر مدرسه‌محور بودن فعالیت‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امکان کاهش برخی رشته های جشنواره فرهنگی هنری در بازبینی جدید

علی رمضانی در دومین روز از نشست هم‌اندیشی مدیران ستاد و استانی سازمان دانش آموزی که صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: «ما در اداره کل فرهنگی هنری و در فعالیت‌های اجتماعی و برگزاری جلسات تشکل‌ها، اقدامات زیادی انجام دادیم.»

او ادامه داد: «اکنون شورای دانش‌آموزی از حالت ویترینی خارج شده است و در شیوه‌نامه آن در استان، منطقه و کشور سازمان دانش‌آموزی را دخیل کردیم.»

رمضانی گفت: «در بحث تولید کالای ایرانی انجمنی در شورای دانش‌آموزی داریم و به این شورا مسئولیت داده‌ایم. در بحث اردوها و فضای پرورشی کارگروهی تشکیل داده‌ایم و مدرسان و مربیان اردویی را مطرح کردیم.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی افزود: «در یکی از راهکارهای سند تحول بنیادین آورده شده است که در شرایط بحرانی دانش‌آموز را وارد کار کنیم تا هم‌افزایی شکل بگیرد.»

او فعالیت‌های مدرسه محور‌ را مهم دانست و گفت: «در بحث جشنواره‌های فرهنگی هنری بازبینی جدیدی داریم و امکان کاهش برخی رشته‌ها وجود دارد. پرسش مهر امسال بررسی مجدد شده است و اولیا از آن حذف شده‌اند که حدود ۲ میلیون نفر در پرسش مهر کاهش ایجاد می‌کند.»

رمضانی به قدرت ویژه سازمان دانش‌آموزی اشاره کرد و سازمان دانش‌آموزی را یک نهاد عمومی و غیردولتی دانست. او خطاب به مدیران ستادی و استانی سازمان دانش آموزی ادامه داد: «ما علاقه‌مند هستیم مدیریت فضای پرورشی را به شما دهیم و برای این موضوع باید برنامه‌ریزی کرد.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی در پایان بر شناسایی نقطه ضعف‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی در استان‌ها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار