کارشناس ارشد امور روابط بین الملل: دشمن همیشه از ملت ایران سیلی خورده است

قرچک (پانا) - دیپلمات سابق ایران در افغانستان گفت : تا زمانی که ولی فقیه، جمهوری اسلامی و شعار الله اکبر برقرار باشد و از اهل بیت(ع) پیروی کنیم فتنه‌ها ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۸۲۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس ارشد امور روابط بین الملل: دشمن همیشه از ملت ایران سیلی خورده است

امان الله دهقان فرد دیپلمات سابق ایران در افغانستان در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی مسجد جامع قرچک، عاشورای حسینی را سرانجام نفوذ منافقین در ابتدای حکومت اسلام دانست و گفت: این مدل رفتار در طول اسلام رسوخ کرده و تا به امروز نیزرسیده است.

او ادامه داد: ببینید که از اول انقلاب اسلامی تا به امروز چه فتنه‌هایی برای از بین بردن آن به وجود آمده ، فتنه ۵۸، فتنه منافقین، فتنه سال‌های شصت و هشت، هفتاد و هشت و فتنه ۸۸ که فتنه اکبر بود ایجاد شد و فتنه‌ای که دشمن برای سال ۹۸ برنامه ریزی کرده است.

کارشناس ارشد روابط بین الملل با بیان اینکه این فتنه‌ها همه در ادامه فتنه‌هایی اوایل اسلام است، اضافه کرد: فتنه ۸۸ در بین دیگر فتنه‌ها از همه برجسته‌تر شد زیرا در فتنه‌های قبلی چارچوب‌ها رعایت می‌شد و بین خودی و غیرخودی مرزبندی بود، به مقدسات، عاشورا، شهدا و چادر خانم‌ها احترام می‌گذاشتند، اما در سال ۸۸ همه این‌ها شکسته شد.

دهقان فرد با یادآوری اینکه قبلاً نوچه‌ها به خیابان می‌آمدند و رهبران در پشت صحنه بودند، افزود: در فتنه هشتاد و هشت کاندیدا‌های ریاست جمهوری، نخست وزیر، رئیس مجلس، روحانیت، منافقین و خیلی‌های دیگر مستقیماً به صحنه آمدند، آنان می‌خواستند هرچه درچنته داشتند بیاورند، اما نتوانستند انسجام مردم را برهم زنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اذعان اینکه دشمن ارتش، سپاه و بسیج را نشناخته ، ابراز کرد: دشمن همیشه سیلی محکمی از این ملت خورده است، هرچند باید دانست فتنه‌ها هنوز به اتمام نرسیده و تا زمانی که، ولی فقیه، جمهوری اسلامی و شعار الله اکبر برقرار باشد و از اهل بیت(ع) پیروی کنیم فتنه‌ها ادامه دارد.

او افزود : اما بشارت که سربازان جمهوری اسلامی در سراسر این منطقه وجود دارند و تنها منتظر یک اشاره از رهبری بزرگ، محبوب و فرزانه مستضعفین عالم هستند تا پاسخی دندان شکن به متجاوزین دهند و آنان را به قعر زباله دان تاریخ بفرستند.

دهقان فرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به تمام دنیا است، افزود: این انقلاب صاحب دارد و صاحب آن، مهدی صاحب الزمان (عج) است که دشمن را خوار و زبون کرده ، باید دانست که مردم با ولی فقیه عهد بسته اند و ان شاءالله هرساله ۹ دی را تکرار می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار