رییس جمهوری درگذشت والده شهیدان ناصحی را تسلیت گفت

تهران (پانا) - رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت والده شهیدان ناصحی، زندگی پرافتخار و صبوری این مادر شهید که سه فرزندش را در کمتر از یک سال تقدیم دفاع از اسلام و انقلاب و ایران کرده بود، باعث رقم خوردن تصویری درخشان از مادران این مرز و بوم بر صفحات تاریخ عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس جمهوری درگذشت والده شهیدان ناصحی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آمده است: درگذشت حاجیه خانم معصومه حججی مادر شهیدان والامقام علی، حسینعلی و عباس ناصحی، موجب تاثر خاطر شد. این بانوی مومنه که در خانواده ای روحانی و بزرگوار در نجف آباد پرورش یافت، در سایه ارادت قلبی به سیره حضرت فاطمه (س)، سه فرزند برومندش را در کمتر از یک سال در دفاع از اسلام و انقلاب و ایران تقدیم کرد و با زندگی پر افتخار و صبوری خود، تصویری درخشان از مادران این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم زد.

رییس جمهوری در پیام خود آورده است: اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور نجف آباد تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار، رضوان الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار