تاکید بر معرفی چهره ها و شخصیت های ملی و بین المللی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل :رسالت دستگاههای فرهنگی استان معرفی چهره ها و شخصیت های ملی و بین المللی استان است.

کد مطلب: ۸۸۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر معرفی چهره ها و شخصیت های ملی و بین المللی استان اردبیل

آیت ا... سید حسن عاملی در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی اردبیل بر معرفی چهره ها و شخصیت های ملی و بین المللی استان از طریق دستگاه ها ی فرهنگی استان به ویژه صدا وسیما تاکید کرد و افزود: معرفی و تندیس سازی از شخصیت های تاریخی همچون قزل باش ها و شاه اسماعیل صوفی و معرفی و چاپ آثار چهره های معاصری همچون دکتر برزگر جلالی از مهترین این رسالت ها باید باشد .
او در ادامه سخنان خود بر ضرورت ساخت و احداث کمپین نگهداری و حفاظت از معتادان و بازپروری آنان تاکید و از تلاش های انجام شده در حوزه چاپ مناظرات رضوی در قالب کتاب تجلیل کرد و افزود: مسئولان باید به فکر پیگیری روند ایجاد دانشگاه صنعتی در استان باشند .
در ادامه این جلسه اکبربهنامجو استاندار اردبیل نیز بر احداث کمپین نگهداری و بازپروری معتادان و همچنین پیگیری ایجاد دانشگاه صنعتی در استان قول مساعد داد .
در این جلسه همچنین ناصرعتباتی دادستان اردبیل نیز به تشریح و تبیین ضرورت احداث کمپ نگهداری و حمایت از معتادان و اقئدامات انجام شده در این حوزه پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار