رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران عنوان کرد

تغییر ساختار سازمانی شهرداری باید بر اساس کار کارشناسی باشد

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با ارائه پیشنهادی درباره طرح ادغام معاونت‌های شهرداری تهران گفت مساله اصلاح ساختار سازمانی مسأله تخصصی و مبتنی بر مطالعه و کار کارشناسی و مشاوره‌ای است.

کد مطلب: ۸۸۲۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تغییر ساختار سازمانی شهرداری باید بر اساس کار کارشناسی باشد

مجید فراهانی در جریان صد و دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با ارائه پیشنهادی درباره طرح ادغام معاونت‌های شهرداری تهران گفت: مساله اصلاح ساختار سازمانی مسئله تخصصی و مبتنی بر مطالعه و کار کارشناسی و مشاوره‌ای است. بدین معنی که در یک سازمان کوچک هم چنانچه شرح مسئولیت‌ها تغییر کند باید در این شرکت‌ها، مشاور پس از بررسی و مطالعه مفصل، پیشنهاد خود را مطرح کند.

فراهانی بیان کرد: کلیات مصوبه عنوان می‌کند که باید شهرداری از ۹ سازمان به ۶ معاونت تبدیل شود در صورتی که همه این‌ها باید مبتنی بر کار مطالعاتی باشد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی گفت: در این راستا پیشنهادی ارائه کردیم تا طبق آن بند ۱ و ۲ حذف شود و این ماده یعنی ارائه گزارش ارزیابی و مطالعه ساختار سازمانی به منظور تجدیدنظر در نظام تقسیم کار و انجام هماهنگی بین حوزه‌های معاونت‌ها و کاهش معاونت‌هاست تا بدین ترتیب طراحی ساختار سازمانی جدید با هدف کاهش معاونت‌های موجود در ستاد و صف به منظور چابک سازی کوچک شدن ساختار سازمانی شود.

فراهانی اضافه کرد: یعنی امضاکنندگان مسئله کوچک سازی را پذیرفته‌اند اما معتقدند این امر باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد و لایحه از طرف شهرداری بر اساس کار کارشناسی ارائه شود.

گفتنی است این پیشنهاد با ۱۱ رای موافق به تصویب شورای شهر تهران رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار