نوبت‌دهی شعب تامین اجتماعی از دو طریق حضوری وغیرحضوری انجام می‌شود

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی درباره شیوه‌های نوبت‌‌دهی در شعب این سازمان گفت نوبت دهی شعب تامین اجتماعی از طریق وب سایت ، تلفن همراه و حضوری انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۲۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نوبت‌دهی شعب تامین اجتماعی از دو طریق حضوری وغیرحضوری انجام می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی معیری افزود: سامانه نوبت‌دهی متمرکز و غیرحضوری در بستر تلفن همراه از طریق USSD و وب reserve.tamin.ir جهت اخذ نوبت و بر اساس سرویس کاتالوگ سازمان تامین اجتماعی طراحی و پیاده سازی شده است.

وی اظهار داشت: هدف اصلی از راه‌اندازی این سامانه، مدیریت تقاضای مراجعین به شعب و به تناسب آن مدیریت و تخصیص ظرفیت مناسب، جهت ارائه خدمات تعریف شده است و به صورت موازی و در کنار روش سنتی اخذ نوبت تنها به عنوان روشی موازی در جهت تسهیل سازی و صرفه‌جویی در زمان مراجعه کنندگان به شعب عملیاتی شد.

معیری با بیان اینکه دریافت نوبت با روش‌های الکترونیکی کاملاً اختیاری است و ارائه خدمات در شعب منوط به اخذ نوبت‌دهی اینترنتی نیست، خاطرنشان کرد: آموزش اخذ نوبت به مردم در شعب تامین اجتماعی از سوی کارکنان انجام می‌شود.

مدیر کل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: اقدامات لازم جهت راه‌اندازی نوبت دهی غیرحضوری بر روی سرشماره #۱۴۲* از طریق اپراتورهای رایتل و ایرانسل در دست اقدام است و بزودی فعال می‌شود.

وی افزود: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که امکان اخذ نوبت به تفکیک هر خدمت، روز و ساعت‌هایی که دارای ظرفیت خالی است برای مخاطبان قابل انتخاب است و ضمن ارسال پیامک یادآوری، امکان اخذ بازخورد و میزان رضایت مخاطبین نیز در آن فراهم شده است.

معیری با اشاره به دریافت بازخورد از مخاطبان در خصوص نوبت دهی حضوری و غیرحضوری در شعب سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس نتایج بدست آمده بیش از ۶۵ درصد مردم رضایت خود را در خصوص راه‌اندازی این سامانه و با توجه به کاهش زمان انتظار اعلام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار