برگزاری مرحله استانی هفدهمین دوره ی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهر تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مسابقات تفسیر جزء19 قرآن کریم و احکام (مرحله منطقه ای) در تاریخ 97/11/25 به صورت هماهنگ در تمام مناطق برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۲۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی هفدهمین دوره ی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهر تهران

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی گفت: مسابقات ویژه فرهنگیان شهر تهران در رشته‌های قرائت، حفظ، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، قصه گویی قرآن کریم، روش تدریس، اذان ویژه برادران و ترتیل ویژه خواهران در روز پنج شنبه 97/10/13 به میزبانی آموزش و پرورش منطقه5 برگزار خواهد شد.

کریمی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات گسترش فرهنگ قرآنی در بین فرهنگیان و به تبع آن در بین جامعه دانش آموزی است. مسابقات نقش بسزایی در چرخه پژوهش و آموزش قرآنی دارد و وقتی فرهنگیان برای رشد و تعالی خود وارد عرصه مسابقات می شوند فایده اصلی آن شامل حال دانش آموزان می شود چرا که یکی از اصلی ترین راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی رجوع به قرآن و اهل بیت است. انسانی که پیوند قلبی با قرآن برقرار می کند خداوند را ناظر بر اعمال خود دانسته و سعی می کند هر چه بیشتر به او نزدیک شده و از آسیبهای اجتماعی مصون باقی خواهد ماند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: در این مرحله از مسابقات 280 نفر از برگزیدگان مرحله منطقه ای به تفکیک خواهر و برادر شرکت خواهند نمود.

کریمی خاطر نشان کرد: مسابقات تفسیر جزء19 قرآن کریم و احکام (مرحله منطقه ای) در تاریخ 97/11/25 به صورت هماهنگ در تمام مناطق برگزار خواهد شد.

گفتنی است: ساعت این مسابقات از ساعت 8 صبح ویژه خواهران و از ساعت 14 ویژه برادران در شهرک اکباتان- فاز2- بین بلوک 16 و 18 - دبیرستان جابر بن حیان برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار