اجرای مناسبت های اسلامی مدارس در اولویت باشد

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش اردبیل: اجرای مناسبت های اسلامی در راستای هویت بخشی به فرهنگ ایرانی و آگاهی بخشی از پیشینه فرهنگی، ملی و بومی در مدارس در اولویت باشد.

کد مطلب: ۸۸۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مناسبت های اسلامی مدارس در اولویت باشد

مصطفی کافی در همایش کارشناسان، موسسان و مدیران مدارس غیر دولتی اظهار داشت: موافقت نامه های منعقده با مناطق و نواحی که اخیرا به مدارس ارسال شده است، به عنوان نقشه راه آموزشی و پرورشی است که بر اساس سند تحول بنیادین وشاخص های پرورشی و فرهنگی تنظیم شده است.

او ادامه داد: برابر آیین نامه اجرایی مدارس در مدارس غیر دولتی شهریه های اخذ شده از دانش آموزان برای فعالیت های آموزشی و پرورشی می باشد و تنها به فعالیت های آموزشی اختصاص ندارد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان به جذب و مشارکت همکاران در جشنواره تجارب برتر تربیتی تاکید کرده و تصریح کرد: تا دیماه 98 آثار همکاران دریافت و در تیرماه 99 از برترین ها تجلیل خواهد شد.

کافی همچنین به اهمیت تدریس درس تفکر و سبک زندگی در کلاس های هفتم و هشتم تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه طرح نهضت حفظ جزء سی قرآن کریم با مشارکت آموزش و پرورش و دستگاه های فرهنگی ذیربط در سالتحصیلی 98 ـ 97 در مدارس استان اجرا می شود، اعلام کرد: استقبال فرهنگیان و دانش آموزان برای ثبت نام در طرح نهضت ملی حفظ جزء سی چشمگیر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار