ملت ایران در حماسه ۹ دی پیام انقلاب را به دشمن تفهیم کردند

رشت(پانا)-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با قدردانی از مردم و میثاق گران با ولایت گفت: نهم دی ماه، روز اوج شور و احساسات انقلابی ملت ایران اسلامی است.

کد مطلب: ۸۸۲۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران در حماسه ۹ دی پیام انقلاب را به دشمن تفهیم کردند

محمدحسین صفارهرندی در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در رشت افزود: شور و اشتیاق انقلابی که از دیرباز رسوخ و جریان داشته، امروز در حضور عظیم مردم در این مراسم به نمایش گذاشته شده است.
وی با یادآوری اینکه مردم گیلان و چندین استان دیگر یک روز جلوتر از سایر استان ها برای میثاق با ولایت در صحنه حضور یافتند، اظهار داشت: گیلانی ها پیشتاز مردم دیگر استان ها ، این امر خیر را به صورت تاریخی و یک نقطه نورانی در تاریخ به نام خود ثبت کردند.
صفار هرندی بیان کرد: نهم دی ماه ، پرچم افراشته از نسبت اعتقادی مردم با مقدسات و عواطف دینی و مذهبی است و کسانی که می خواهند این تاریخ را محو کنند؛ با مشاهده حضور کثیر مردم، متنبه می شوند.
وی با طرح موضوع شکل گیری پیوند بین دشمنان بیرونی و مخالفان داخلی خاطرنشان کرد: هر جا بین این دو جریان مخالف انقلاب اسلامی پیوندی برقرار شده، ضربه خورده ایم.
وی با اشاره به دشواری های اقتصادی، طرح اعتراض به این وضعیت از سوی مردم را موضوعی به حق دانست و مسئولان را نیز موظف به رسیدگی به این مشکلات خواند و گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات با تدبیر داخلی حل می شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به شرایط منطقه و پیرامونی ایران اشاره و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران، درس آموز کشورهای منطقه است ضمن اینکه در همه زمینه ها از جمله در حوزه اقتصادی، جزو 20 کشور اول دنیا هستیم.
صفارهرندی یادآور شد: کسانی که امروز ما را تحریم کرده اند، با سرشکستگی برگشته و ما را التماس می کنند؛ شرایط منطقه از جمله سوریه نیز گواه این مدعاست.
مراسم گرامیداشت 9 دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور اقشار مختلف مردم در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد و بار دیگر ملت ولایتمدار، با ولی فقیه تجدید میثاق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار