«مزه دروغ تلخه» برای هنرمندان اجرا می شود

تهران (پانا) - نمایش عروسکی «مزه دروغ تلخه» روز 11 دی ویژه هنرمندان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۲۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
«مزه دروغ تلخه» برای هنرمندان اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نمایش به کارگردانی سمیرا یزدان‌پژو و نویسندگی بهرام جلالی‌پور ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 11 دی میزبان هنرمندان تئاتر و همکاران کانون است.
این نمایش عروسکی که از آثار بخش «نسل نو» (حمایت از استعدادهای جوان) مرکز تئاتر کانون پرورش فکری است‌، داستان بچه زنبوری را روایت می‌کند که به دلیل دروغ‌گویی دچار مشکلاتی می‌شود. بچه زنبور که به دروغ‌گویی عادت کرده است روزی متوجه تلخ شدن عسل‌هایش به دلیل همین رفتار ناشایست می‌شود. به توصیه‌ی ملخ پیر، این زنبور راهی دشت می‌شود تا با پیدا کردن یک گل بتواند زندگی را به روال عادی برگرداند. در این بین او راست‌گویی را پیشه می‌کند و با گذشتن از برخی موانع سعی دارد اشتباهاتش را دنبال کند.
مشاور این نمایش عادل بزوده است، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز امیرحسین انصافی است و بازی‌دهندگان عروسک‌ها عاطفه بحرالعلوم‌طباطبایی، ریحانه باغبادی، سامان فرشیدنیا و سمیرا یزدان‌پژو هستند.
دستیار کارگردان این اثر نگار شاه‌علی است و طراحی صحنه، عروسک و لباس آن را سمیرا یزدان‌پژو بر عهده داشته است.
همچنین ساخت دکور آن بر عهده‌ی علیرضا حسین‌پور، نگار شاه‌علی، زهرا شیخ‌الحکمایی و سمیرا یزدان‌پژو بوده است.
گفتنی است محمدرضا شاملوفرد طراح نور نمایش، سمیرا یزدان‌پژو، علی محمدی و تینا توکلی ساخت عروسک‌های «مزه دروغ تلخه» را بر عهده داشته‌اند.
این نمایش ویژه خردسالان تا پایان دی سال 1397 ساعت 16:30 در تالار گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ذخیره جا و دریافت اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ تلفن 88966119، 09194346356 و 09032009537 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار