دوبلور و گوینده تیزرهای تبلیغاتی خواننده شد

تهران (پانا) - سعید خرسندی صدای آشنای تیزرهای تبلیغاتی ایران و گوینده رادیو که به تازگی فعالیت‌هایش در موسیقی را در حوزه خوانندگی نیز آغاز کرده است، قطعه «باورش سخته» با آهنگسازی سهیل بنی کمالی را با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دوبلور و گوینده تیزرهای تبلیغاتی خواننده شد

سعید خرسندی تک آهنگی متفاوت را تحت عنوان «باورش سخته» به انتشار رسانده که با تنظیم و آهنگسازی سهیل بنی کمالی، سرایش ترانه سعید صالحی و نوازندگی یاسر نوازنده (کلارینت)، تورج توسلی (گیتار)، رضا جمال (ویولن) و سهیل بنی کمالی (بندیر) به اجرا در آمده است، این قطعه در استودیو بل ضبط و در استودیو پاپ میکس و مستر گردیده است.

خرسندی گوینده رادیو، در سال ۱۳۸۵ به عنوان گوینده موفق در بین استان‌های کشور انتخاب و در سال ۱۳۹۳ در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی صدا (ABU) با حضوری موفق در این رویداد هنری، شایسته قدردانی. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز و هم اکنون به عنوان گوینده و دوبلور دنیای تبلیغات در تلویزیون، رادیو و شبکه‌های مجازی ایران شناخته می‌شود و بسیاری از برندهای ملی با صدای ایشان سال‌هاست که به گوش مخاطبان می‌رسد.

تک‌آهنگ «باورش سخته» با خوانندگی سعید خرسندی و آهنگسازی سهیل بنی‌کمالی از طریق رسانه‌های معتبر دانلود موسیقی در ایران منتشرشده و علاقهمندان می‌توانند این اثر را به صورت آنلاین و قانونی دانلود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار