قائم مقام سازمان دانش آموزی: شورای برنامه‌ریزی استان‌ها باید تقویت شود

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش آموزی این سازمان را بزرگ ترین نهاد غیردولتی کشور دانست و بر اتخاذ رویکرد جدید در فعالیت‌ها و تجدیدنظر در فعالیت‌های پیشین تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام سازمان دانش آموزی: شورای برنامه‌ریزی استان‌ها باید تقویت شود

محمد روشنی در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان دانش‌آموزی، مدیران استانی و ستادی جدید را معرفی کرد. او شعارهای سازمان دانش‌آموزی را در دو بخش ائتلاف و ایجاد زمینه مشارکت دانست و افزود: «باید مشخص شود آیا سازمان دانش‌آموزی توانسته در عرصه اجتماع، سیاست، آموزش، فعالیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی به این شعارها برسد یا خیر.»

روشنی ادامه داد: «۱۴ میلیون دانش‌آموز به مدت ۱۲ سال با آموزش و پرورش و همچنین فعالیتهای سازمان دانش آموزی مرتبط هستند. به همین علت باید اهداف و آرمان‌های سازمان دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد غیردولتی اجتماع مشخص شود.»

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: «ما در سازمان دانش‌آموزی باید یک زیربنا بگذاریم و بر مشارکت تاکید کنیم. سازمان دانش‌آموزی در معیشت، نیروی انسانی و منابع باید کارآمد باشد تا اهدافش تحقق یابد‌.»

او افزود: «بوفه‌ها، سرویس و پوشاک مدارس سه حوزه اقتصادی سازمان هستند و بحث اقتصاد به عنوان یکی از موضوعات مهم باید مدنظر باشد البته مهم ترین محورر و فعالیت این سازمان، فعالیتهای مربوط به دانش آموزان است و همه امور باید در خدمت این محور مهم باشند .»

روشنی ادامه داد: «پس از ۱۱ جلسه با وزیر آموزش و پرورش و معاونان مجوز بوفه‌ها را اخذ کردیم و بخش‌نامه آن با امضای وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.»

او از ضرورت ورود و جذب نیروهای غیررسمی در سازمان دانش‌آموزی استان‌ها و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: «شورای برنامه‌ریزی استان‌ها به عنوان مهم‌ترین رکن باید تقویت شوند. با برگزاری شورای برنامه‌ریزی در هر استان به صورت ماهانه اهداف آینده را باید ترسیم کنیم.»

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی افزود: «ماهانه اثربخشی و کارآمدی ۶ استان از سوی سازمان دانش آموزی ارزیابی خواهد شد. امیدواریم مشکلات مادی سازمان نیز تا پایان سال حل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار