بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

بزرگداشت 9 دی وظیفه ای همگانی است

ایلام(پانا)- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، اقشار مختلف مردم را به حضور پرشور در مراسم دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۸۲۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت 9 دی وظیفه ای همگانی است

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی، تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف گرایی و عملِ به هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی است.

روزی که با تجلّی دست قدرت الهی و خلق حماسه بی‌بدیلی با حضور خودجوش امّت عاشورایی در عظیم‌ترین راهپیمایی تاریخ، رذیلانه‌ترین فتنه آمریکایی - صهیونیستی درهم پیچید و بار دیگر قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت ولایت‌فقیه در عبور عزت‌آفرین و مقتدرانه از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد که اگر همه قدرت‌های مالی و سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستند این نظام قادر است سلحشورانه در مقابل آن‌ها قد علم کند و با کمترین هزینه، اهداف خود را پیش ببرد.

بی تردید زنده نگه‌داشتن و بزرگداشت این یوم‌اللهِ به معنی واقعیِ کلمه و تبیین دستاوردهای گرانسنگ حرکت در سایه دین، بصیرت‌افزایی و روشنگری وظیفه‌ای همگانی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از اقشار مختلف مردم بابصیرت و انقلابی استان دعوت می کند تا در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه و پرشور خود در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، بار دیگر عزم راسخ خود در دفاع از حریم ولایت و ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی به نمایش گذاشته و بیش از پیش بر یأس مخالفان قسم خورده نظام اسلامی دامن بزنند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مرکز استان (شهر ایلام) ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه 9 دی ماه 97 در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار