در گفت و گو با پانا

کارگردان فیلم بی نامی: سختیهای گرفتن پروانه ساخت فیلم اول، شجاعت و ایده های ناب را از کارگردان می گیرد

تهران (پانا) -علیرضا صمدی کارگردان «بی نامی» معتقد است، کارگردان های فیلم اولی با سختی بسیار پروانه ساخت می گیرند و همین موضوع باعث می شود حجم زیادی از شجاعت و ایده های ناب آنها از بین برود.

کد مطلب: ۸۸۲۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگردان فیلم بی نامی:  سختیهای گرفتن پروانه ساخت فیلم اول، شجاعت و ایده های ناب را از کارگردان می گیرد

علیرضا صمدی کارگردان فیلم «بی نامی» در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به داستان این فیلم گفت: «بی نامی» به تهیه کنندگی مجید رضا بالا به روابط آدم‌ها در دوره مدرن می‌پردازد.

وی ادامه داد: این فیلم روایتگر قصه شخصی است که بین گذشته و حال مانده و انتخاب‌هایش در گذشته او را به این مرز کشانده است. برای مثال هنگامی که به گذشته‌اش فکر می‌کند همواره این موضوع که آیا انتخاب همسرش درست بوده است و یا اینکه باید نامزد سابقش را برای زندگی انتخاب می‌کرد، او را درگیر می‌کند. در قسمتی از فیلم یکی از کارمندان کافه‌ای که او مدیرش است و از نامزد سابق او خبر دارد، گم می‌شود و همین موضوع منشأ سرک کشیدن او به گذشته‌اش می‌شود، به همین دلیل تلاش می‌کند تا خودش را پیدا کند.

این کارگردان با اشاره به تجربه همکاری با بازیگرانی مانند باران کوثری و حسن معجونی گفت: بازیگرانی که در این فیلم با من همکاری کردند بسیار همراه بودند و دقیقاً همان کاری که در ذهن من بود را سعی کردند به نمایش بگذارند، نقشی که در این فیلم به عهده دارند بسیار متفاوت با نقش‌هایی که تا به حال بازی کرده بودند است.

کارگردان فیلم «بی نامی» با اشاره به سختی‌هایی که هر فیلمسازی زمان پیش تولید متحمل آن می‌شود توضیح داد: هر کارگردان فیلم اولی بیشتر سختی‌هایی که برای ساخت فیلم طی می‌کند در پیش تولید است. به کارگردان‌های فیلم اولی با سختی بسیار پروانه ساخت می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود حجم زیادی از شجاعت و ایده‌های ناب او از بین برود.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌های خود عنوان کرد: به تازگی بازنویسی فیلمنامه «صحنه زن» را به پایان رسانده و در نظر دارم ظرف دو، سه ماه آینده آن را کلید بزنیم البته فعلاً در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و ما هنوز برای این اثر درخواست پروانه ساخت نداده‌ایم اما به زودی این کار را می‌کنیم.

باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار و محمود نظرعلیان از بازیگران این فیلم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار