برگزاری جشنواره الگوهای برتردرس تفکر و سبک زندگی درقرچک

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: جشنواره الگوهای برتر درس تفکر و سبک زندگی فرصت مناسبی است تا مربیان ، مشاوران و دبیران این درس با شیوه های موفق و فعال تدریس آشنا شوند .

کد مطلب: ۸۸۲۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره الگوهای برتردرس تفکر و سبک زندگی درقرچک

مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این زمینه اظهار کرد: دراین جشنواره دبیران درس تفکر و سبک زندگی می توانند آثار خود را تا سوم بهمن 97به دفتر معاونت پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش قرچک خود تحویل دهند.

او ادامه داد:موضوعات تخصیصی پایه هشتم شامل، نقاشی شاهزاده خانم، آداب معاشرت، عادت ها و مهار افسردگی هست و فیلم تدریس موضوعات یاد شده در قالب سی دی ارائه می گردد.

نیکبخت بیان کرد:برای اجرای راهکار سند تحول بنیادین مبتنی بر توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای به شکل فردی و گروهی میان معلمان و تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملّی و ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی و برگزاری جشنواره‌ الگوهای برترتدریس و اختصاص اعتبارات خاص برای فعالیت‌های پژوهشی مربیان، مشاوران و دبیران، این جشنواره اجرا می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: هدف از برگزاری این جشنواره،ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان،مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی،اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی درشیوه‌های تدریس،مکتوب نمودن تجربیات وبه اشتراک گذاشتن اندوخته‌ها،ترغیب وتشویق مربیان،مشاوران ودبیران منطقه به استفاده ازروش‌های مختلف یاددهی،یادگیری،شناسایی و ترویج سایر روش‌های نوین یاددهی ، یادگیری،بسط و گسترش آن،ایجاد فضایی شاد و پویا جهت شکوفایی استعدادهای نهفته مربیان، مشاوران و دبیران با تکیه بر کاربست روش‌های تدریس فعال و مؤثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار