افزایش 62 درصدی بودجه 98 بهزیستی

تهران (پانا) - استاندار تهران و رئیس سابق سازمان بهزیستی با بیان اینکه بودجه سال 98 بهزیستی در لایحه بودجه دولت نسبت به سال جاری ۶۲ درصد رشد داشته است، گفت ۶۲ درصد از پرسنل و ۴۲ درصد از مدیران این سازمان زن هستند که توفیق این سازمان در عرصه‌های گوناگون مدیون آنهاست.

کد مطلب: ۸۸۲۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 62 درصدی بودجه 98 بهزیستی

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی افزود: تغییر نگاه و نگرش نسبت به معتادان متجاهر از مجرم به عنوان کسی که دچار آسیب شده است، اجرای دادگاه درمان مدار، ثبت الکترونیکی طلاق و افزایش مستمری مددجویان از ۵۳ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان برای یک نفر در سال ۹۶ با کمک و همکاری مجلس و سایر دستگاه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه تولیت سلامت اجتماعی به سازمان بهزیستی واگذار شده است، توضیح داد: سازمان بهزیستی تخصصی‌ترین سازمان فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی و دانش محور است. ۲۲ هزار نیروی آماده به کار در این سازمان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به قانون حمایت از حقوق معلولان نیز گفت: سازمان بهزیستی بعد از ۱۵ سال در اجلاس نیویورک در این زمینه حاضر شد و اگر توفیقی بوده باشد برای ۲۲ هزار پرسنل سازمان بهزیستی است.

وی با بیان اینکه در همه سفرهای استانی ابتدا به سراغ پرسنل این سازمان‌ها رفتم تا اعتماد سازی کنم توضیح داد: حدود چهار ماه تمام با تیم سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان سفر کردم به همین دلیل از همسرم تشکر ویژه می‌کنم چرا که در طی این سفرها به من گفت اگر برای این هدف از یک هفته تا یک ماه از خانه بیرون باشی هم مشکلی نیست. تشکر بعدی هم از آقای ربیعی است که زمانی که من را به این سمت منصوب کردند در سفر به کره جنوبی بودم و به من گفته شد که حکم ریاست سازمان بهزیستی برای من زده شده است.
وی با بیان اینکه در سال ۹۶، ٢٧ اداره کل سازمان بهزیستی در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کردند توضیح داد: کسب این مقام مدیون همه کارمندان سازمان بهزیستی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار