بختیاری‌زاده: مسئولان فدراسیون فوتبال اهمیت تیم امید را به خوبی درک کرده‌اند

تهران (پانا) - مربی تیم ملی فوتبال امید می‌گوید که حمایت فدراسیون فوتبال از برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید نشانه توجه جدی فدراسیون به این تیم و همچنین اهمیت مسابقاتی است که در مرحله مقدماتی خواهیم داشت.

کد مطلب: ۸۸۲۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بختیاری‌زاده: مسئولان فدراسیون فوتبال اهمیت تیم امید را به خوبی درک کرده‌اند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سهراب بختیاری‌زاده، پس از پایان اردوی تیم امید و دیدار این تیم مقابل اردن اظهار داشت: در خصوص این مسابقه باید بگویم که در واقع ادامه اردوی اخیر ما در جزیره کیش بود. 3 مسابقه بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم، دو پیروزی مقابل سوریه و یک تساوی مقابل تیم سرسخت اردن. خوشحالیم که هیچ مصدومی در این بازی‌ها نداشته‌ایم و بچه‌ها با سلامتی کامل برای حضور در اردوی بعدی تیم امید آماده می‌شوند.

مربی تیم امید اضافه کرد: بچه‌ها کیفیت بازی خودشان را مقابل تیمی مثل اردن به خوبی نشان دادند. ما مقابل یک حریف سرسخت و پرتلاش عملکرد بسیار خوبی داشتیم، صاحب توپ و میدان بودیم و همچنین موقعیت‌های زیاد گلزنی ایجاد کردیم. در واقع انجام هر بازی دوستانه کیفیت و هماهنگی تیم ما را بالا می‌برد و شناخت بهتری از نفرات و ترکیب تیم پیدا می‌کنیم.

بختیاری زاده اظهار رضایت از برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید گفت: فدراسیون فوتبال نشان داده که نسبت به تیم امید احساس مسئولیت می‌کند. در واقع حمایت فدراسیون نشانه این واقعیت است که مسئولان فدراسیون فوتبال توجه جدی به تیم امید دارند و اهمیت این تیم را به خوبی درک کرده‌اند. به همین دلیل است که با تمام وجود از برنامه‌های آماده‌سازی این تیم حمایت کرده‌اند که جای قدردانی و تشکر دارد. وضعیت در دو ماه اخیر فوق‌العاده بوده و ما 4 مسابقه بسیار خوب انجام داده‌ایم، در همان سطحی که مورد انتظار کادر فنی بوده و با حریفان خوبی بازی کردیم.

مربی تیم ملی فوتبال امید در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: بدون تردید آرزوی هر ایرانی موفقیت تیم ملی در این رقابت‌هاست. من هم امیدوارم تیم ما در این دوره نتایج خوبی بگیرد و یک افتخار بزرگ برای کشور کسب کند. به نظر من شانس زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها داریم و یکی از مدعیان جدی مسابقات محسوب می‌شویم که امیدوارم با زحمات اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان تیم ملی بتواند مردم را خوشحال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار