فولادوند: معلمان به دانش آموزان مهارت زندگی کردن،ارتباط با دیگران واخلاق آموزش دهند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: من امروز برای رفع مشکلات آموزشگاه در حد توان مجموعه اداره کل آمده ام به شما خسته نباشید بگویم و حرف های شما را بشنوم، تمامی مطالب را بگوید تا بتوانیم حل نمائیم.

کد مطلب: ۸۸۲۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: معلمان به دانش آموزان مهارت زندگی کردن،ارتباط با دیگران واخلاق آموزش دهند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه ثقفی، مشاور مدیرکل و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، گراوند رییس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 در مدارس سیدجمال الدین اسدآبادی و سلیمی جهرمی حضور یافتند.

فولادوند در جمع صمیمی معلمان گفت: من امروز برای رفع مشکلات آموزشگاه در حد توان مجموعه اداره کل آمده ام به شما خسته نباشید بگویم و حرف های شما را بشنوم، تمامی مطالب را بگوید تا بتوانیم حل نمائیم.

وی افزود: مدارسی در منطقه 2 داریم که از شرایط خاصی برخوردارند و باید به این مدارس رسیدگی گردد، مدارسی که دارای اتباع خارجی و اولیایی هستند که از درآمد مناسبی برخوردار نیستند و من از خود گذشتگی شما معلمین عزیز که در این مدارس عاشقانه خدمت می کنید، تشکر می نمایم.

فولادوند در ادامه تصریح کرد: در این مدارس باید زنگ هنر و آموزش خانواده را ویژه ببینیم . مشکل تراکم دانش آموزی در این مدارس برای سال تحصیلی آینده حل گردد و به 25 نفر برسیم و کلاس های فوق برنامه را تقویت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: 2 روز در هفته باید به این مدارس مشاور اختصاص یابد و برعکس سنوات گذشته، سال تحصیلی آینده ابتدا معلمین در این مدارس سازماندهی گردند بعد به مدارس خاص توجه شود و طرح هایی که هیچ نتیجه ای برای آموزش ندارد باید پالایش گردد.

وس در پایان از آموزگاران و عوامل آموزشی مدرسه خواست به دانش آموزان مهارت زندگی کردن، ارتباط با دیگران و اخلاق آموزش دهند و به جای استرس و اضطراب با آنها گفتگو کنیم و آرامش را به دانش آموزان انتقال دهیم .

گفتنی است: فولادوند با حضور در کلاس درس از نزدیک با معلمین و روش تدریس آنها آشنا و در جریان کم و کیف آموزش مدارس قرار گرفت.

میرشفیعی مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 نیز ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل از دغددغه ها نسبت به مدارس فرحزاد و مشکلات خاص این منطقه تشکر نمود و به کلیه همکاران واحد آموزشی خسته نباشید و خداقوت گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار