برگزاری جلسه توجیهی رابطین جشنواره خوارزمی

تهران (پانا) -در این جلسه کوشکی با بیان این مطلب که در اجرای کار پژوهشی باید کیفیت را مد نظر داشت و دانش آموزان را با فرهنگ زیسته هر منطقه در راستای تقویت پژوهش و کارگروهی و کاوشگری که از تاکیدات این طرح می باشد به پژوهش تشویق نمود.

کد مطلب: ۸۸۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی رابطین جشنواره خوارزمی

به نقل از کارشناسی دوره اول متوسطه ، در تبیین برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در محور های پنج گانه که شامل محور دست سازه و بازارچه کار آفرینی، محور پژوهش، محور آزمایشگاه ، محور ادبیات و محور زبان خارجه می باشد، کارشناسی آموزش متوسطه اول اقدام به برگزاری جلسه توجیهی با رابطین جشنواره نوجوان خوارزمی نمود .

گفتنی است این جلسه با حضور کوشکی معاون آموزش متوسطه، کارشناس آموزش متوسطه دوره اول و نیز ناظران منطقه در محورهای فوق الذکر در دبیرخانه استان و منطقه که در دبیرستان حضرت نرجس (س) می باشد، برگزار گردید.

در این جلسه کوشکی با بیان این مطلب که در اجرای کار پژوهشی باید کیفیت را مد نظر داشت و دانش آموزان را با فرهنگ زیسته هر منطقه در راستای تقویت پژوهش و کارگروهی و کاوشگری که از تاکیدات این طرح می باشد به پژوهش تشویق نمود.

در ادامه ناظران مربوطه به تبیین و تشریح شیوه عملیاتی نمودن جشنواره نوجوان خوارزمی در سطح مدارس پرداخته و به سوالات رابطین مدارس پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار