مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : شرکت 30 هزار دانش آموز متوسطه در آزمون سلامت روان

بیرجندپانا) ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شرکت دانش آموزان متوسطه درآزمون سلامت روان خبردادو افزود: : تا پایان دیماه قریب 30هزار دانش آموزمتوسطه اول در آزمون سلامت روان شرکت می کنند.

کد مطلب: ۸۸۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی : شرکت 30 هزار دانش آموز متوسطه در آزمون سلامت روان

محمد علی واقعی، با تاکیدبر اهمیت سلامت روان دانش آموزان گفت : پس از اجرای آزمون سلامت روان در متوسطه اول دانش آموزان این دوره تحصیلی ازخدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف بهره مند می شوند.

واقعی، غربالگری دانش آموزان در ابعاد جسمانی، اجتماعی، روانی و رفتاری در اجرای دقیق و هدفمند برنامه های پیشگیرانه ، جهت گیری های آینده محور، ارائه خدمات مشاوره فردی به دانش آموزان و اولیا و نیز تقویت سیستم ارجاع به هسته ها و مراکز مشاوره را از مهم ترین اهداف برگزاری این آزمون برشمرد.

او اساس نتایج حاصله، نسبت به کاهش خطر آسیب پذیری روانی رفتاری در بین دانش آموزان تصمیم گیری و برای برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در راستای توانمندسازی دانش آموزان اقدام می شود.

لازم به ذکر است این آزمون از طریق مراجعه دانش اموزان به سامانه همگام با استفاده از کد کاربری و رمز اختصاصی امکان پذیر بوده ومهلت اجرای آن تا پایان دی ماه می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار