با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز ؛

افتتاح همزمان دو پایگاه خبرگزاری پانا درمدارس ناحیه ۳ اهواز

اهواز (پانا )-طی آیینی با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و رییس سازمان دانش آموزی ناحیه ۳ اهواز ،دو پایگاه خبرگزاری پانا در دبیرستان دخترانه دوره اول عفاف و دبیرستان پسرانه دوره اول انقلاب افتتاح شد .

کد مطلب: ۸۸۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح همزمان دو پایگاه خبرگزاری پانا درمدارس ناحیه ۳ اهواز

اسکندر آرامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در حاشیه افتتاح پایگاه خبر گزاری پانا در دبیرستان دخترانه عفاف گفت: یکی از مهمترین موضوعات دنیای امروز رسانه است و خبرنگاران پانا می توانند به عنوان سفیران آموزش و پرورش در مدارس عمل کنند و با تلاش خود آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف متعالی که مدرسه در آن به عنوان کانون تربیتی یاد شده است یاری کنند. او در ادامه از اولیای مدرسه خواست تا بستر مناسب جهت ترغیب و فعالیت هر چه بیشتر خبرنگاران پانا در مدرسه را فراهم آورند .

نوید حمیدی سوها رییس سازمان دانش آموزی ناحیه ۳اهواز نیز در این خصوص ضمن اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم سازمان دانش آموزی شناسایی استعدادهای دانش آموزان است و مهمترین هدف سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی است گفت: سازمان دانش آموزی باید آموزش و تربیت خبرنگاران جوان در حوزه دانش آموزی در مدارس را سرلوحه کار قرار دهد.

او ادامه داد: با استقبال کم نظیر دانش آموزان ناحیه ۳ از فعالیت های سازمان دانش آموزی امیدواریم که در زمینه خبرگزاری پانا نیز با توجه به فعالیت های خبرنگاران پانا در این منطقه که همانا تربیت شهروند پرسشگر و مطالبه گر است دست یابیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار