کتاب " خبرنویسی آسان " توسط فرهنگی بجنوردی چاپ شد

کتاب " خبرنویسی آسان " دومین کتاب علی قلی زاده از فرهنگیان شهرستان بجنورد و مشاور رسانه ای استاندار سابق خراسان شمالی با رویکرد آموزش خبرنویسی به علاقمندان خبرنویسی و توجیه کارشناسان روابط عمومی منتشر شد.

کد مطلب: ۸۸۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کتاب " خبرنویسی آسان " توسط فرهنگی بجنوردی چاپ شد

این کتاب که به زودی طی یک آیین رسمی رونمایی می شود با مقدمه ای از علی اصغر افتاده با پرداختن به ضرورت گسترش سواد رسانه ای بین تمامی آحاد مردم آغاز شده است.

پرداختن به تبیین مدل ارتباطی، بیان ارزشها و عناصر خبری ، تجربیات نویسنده و ارائه مدلی مشخص و آسان برای تنظیم خبر جلسات از جمله محتواهای قابل توجه این کتاب است که توسط انتشار در قلم در خراسان شمالی به تاُلیف رسیده است.

سادگی زبان آموزش ، بیان تجربیات و مصادیق ملموس و سعی در کم کردن فاصله بین خبرنگاران و کارشناسان روابط عمومی از جمله ویژگی های بارز این کتاب است.

تجربه قلی زاده در تدوین جزوات رشته کاردانش روزنامه نگاری ، تدریس در خانه مطبوعات و دوره های آموزشی ویژه خبرنگاران خبرگزاری پانا و کارشناسان روابط عمومی از جمله پیشینه های علمی این کتاب است.

قلی زاده که اولین بار خبرنگاری حرفه ای را از دوره آموزشی شادروان حسین قندی آموخته است ؛ کتاب خود را به این استاد بزرگ خبرنویسی کشور تقدیم کرده است .

طراحی جلد این کتاب را محمد اکبری از هنرمندان خراسان شمالی در قطع رقعی انجام داده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار