رئیس حوزه علمیه آیت الله حکیم شهرستان شیروان:

آزادیخواهان ودلسوزان نظام دراجتماع9دی حضوری پرشکوه خواهند داشت

شیروان (پانا) - رئیس حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان در آیین دعای ندبه در اجتماع روستاییان رضا آباد شرقی این شهرستان: در آستانه 9 دی ماه دنیا دارد تلاش می کند که این پرچمی را که به نام الله و اسلام برپا شده است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آن را نبیند.

کد مطلب: ۸۸۲۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آزادیخواهان ودلسوزان نظام دراجتماع9دی حضوری پرشکوه خواهند داشت

حجت الاسلام امید سعادتی گفت: امروز دلسوزان و سربازان نظام باید با زمان شناسی به موقع در مقابل این توطئه بایستند.

وی افزود: اگر در کربلا هم بعضی از یاران و اصحاب حضرت امام حسین(ع) زمان شناس و امام شناس می بودند حادثه کربلا محقق نمی شد و اگر چه بعدها عده ای توبه کرده و به عین الورده رفته و کشته شدند اما خون آن ها تاثیری در سرنوشت کربلا نداشت لذا انتظار می رود که آزادیخواهان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ما 9 دی ماه را که روز بصیرت است حضوری پرشکوه داشته باشند تا دشمنان مثل 4 دهه آخر همچنان ناکام بمانند.

سعادتی با بیان روایتی از امام علی (ع) اظهار داشت: هرکس به وقت یاری رهبر و امامش در خواب باشد زیر لگدهای دشمن بیدار خواهد شد و یکی از شاخصه های انسان مؤمن زمان شناسی و امام شناسی است.

حسینعلی قنبرزاده معاون طرح هجرت شهرستان شیروان نیز گفت: دعای ندبه این هفته با حضور حجت الاسلام محمّد معلّم نماینده طرح هجرت در استان خراسان شمالی، بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد، اهالی متدین و با صفای روستا و توسط طلاب مبلغین طرح هجرت و گروه فرهنگی تبلیغی سفیران نور حوزه علمیه آیت الله حکیم (ره) شهرستان شیروان و با همکاری و مشارکت نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان در روستای رضاآباد شرقی برگزار گردید.

قرائت قرآن توسط دانش آموزان ابوالفضل دامود و احمد رضا دبدبه، پخش کلیپ فعالیت های انجام گرفته توسط طلاب مُبَلّغین طرح هجرت با همکاری دهیاری روستا، مسابقه طناب کشی بین اهالی روستا و مبلغین طرح هجرت همراه با اهدای جوایز، برگزاری مسابقات پینگ پنگ، فوتبال و پذیرایی صبحانه از دیگر برنامه های این محفل معنوی بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار