مدیران آبفای استان از آسایشگاه خیریه بقیه الله قم بازدید کردند

قم (پانا)- مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قم از بخش‌های مختلف آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان بقیه الله قم بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۸۲۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیران آبفای استان از آسایشگاه خیریه بقیه الله قم بازدید کردند

دکتر علی جان صادق پور در این بازدید، در فضایی صمیمی با سالمندان مستقر در این مرکز به گفتگو نشست و ضمن دلجویی از آن‌ها، هدایایی را به ایشان اهدا کرد.

وی همچنین از تلاش‌های کارکنان این مجموعه نیز با اهدا هدیه قدردانی کرد و گفت: تکریم سالمندان تکریم بزرگان است؛ همه ما نیازمند ایجاد ارتباط معنوی و روحی با این عزیزان هستیم و باید جهت یادآوری به خودمان و تامین نیازهای روحی خود و این بزرگواران به طور مستمر به دیدار آن‌ها بیاییم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تاکید کرد: حضور در این مراکز ضمن آشنایی با دشواری‌های خدمت رسانی به مددجویان، برای بازدیدکنندگان در هر پست و مقامی یک تذکر به شمار می‌رود که سالمندی به زودی از راه خواهد رسید و آنچه می‌ماند خدمات ماندگار و نام نیکو است.

معاونین و مدیران شرکت شرکت آب و فاضلاب نیز در این بازدید با برخی از سالمندان خوش و بش کردند و دقایقی را با آن‌ها سپری کردند.

یادآور می‌شود آسایشگاه خیریه شبانه روزی بقیة الله قم در بلوار شهید محلاتی قم قرار دارد که بزرگ‌ترین مرکز خیریه نگهداری معلولین ذهنی مرد بالای 14 سال استان و سالمندان مرد بالای 60 سال در استان به شمار می‌رود.

در حال حاضر بیش از 440 نفر توانخواه تحت پوشش این مؤسسه هستند که از این تعداد 349 نفر معلول ذهنی مرد بالای 14 سال و 91 نفر سالمند مرد بالای 60 سال هستند که بیشتر آن‌ها مجهول الهویه و یا بی‌سرپرست می‌باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار