پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امیرکبیر نوش‌آباد

کاشان (پانا) - مرحله اول ورزشگاه سه هزار نفری امیرکبیر نوش آباد با مسابقه بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و پیشکسوتان امیرکبیر نوش آباد به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۸۸۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امیرکبیر نوش‌آباد

مدیرعامل باشگاه امیرکبیر نوش آباد گفت: این ورزشگاه در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع با اعتبار حدود سی میلیارد ریال از محل کمکهای شهروندان نیکوکار ساخته شده است.

سید جواد سجادی در گفت وگو باپانا کاشان اظهار کرد: ورزشگاه امیرکبیر نوش آباد، سه هزار نفر ظرفیت دارد که در مرحله اول، سکوهای ورزشگاه برای یک هزار نفر آماده شده است که یک میلیارد ریال آن توسط مهدی نوحی و احمد رافعی ، دو نفر از نیکوکاران شهر تامین شده است.

وی افزود: شهر نوش آباد با وجود ۱۵ هزار نفر جمعیت که بخش بزرگی از هرم جمعیتی آن دانش آموز و دانشجو هستند فاقد سرانه ورزشی دولتی است و فقدان امکانات باعث شده که ورزشکاران این منطقه به کاشان و سایر شهرها مهاجرت کنند.

وی تصریح کرد: مشارکت شهروندان در توسعه ورزش نوش آباد باعث سلب مسوولیت از اداره ورزش و جوانان نمی شود و این سازمان باید نقش خود را نسبت به حقوق شهروندان این شهر ایفا کند.

سجادی گفت: قانون اساسی مهم ترین سند حقوقی یک کشور است که بر اساس بند سوم اصل سوم ، دولت موظف است برای آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان برای همه در تمام سطوح، همه امکانات خود را به کار برد و این وظیفه‌ای است که تاکنون محقق نشده است .

به گزار ش پانا، گرامیداشت استاد محمد علی کارگر، صاحب باشگاه امیرکبیر کاشان و تجلیل جمعی از پیشکسوتان ورزش نوش آباد و باشگاه انوشه که طی دو دوره قهرمان فوتبل نونهالان کشور شده، بخشی از آیین بهره برداری ورزشگاه امیرکبیر نوش آباد،بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار