مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تأکیدکرد: شرکت با شکوه فرهنگیان بصیر استان در مراسم 9 دی

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن دعوت از تمام اقشار جامعه جهت حضور در مراسم 9 دی، گفت: فرهنگیان بصیر خراسان جنوبی با حضور منسجم و با شکوه در مراسم 9 دی بار دیگر، ضمن برائت از دشمنان و بدخواهان نظام، با امام، رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاقی دوباره دارند.

کد مطلب: ۸۸۲۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تأکیدکرد: شرکت با شکوه فرهنگیان بصیر استان در مراسم 9 دی

محمد علی واقعی در نشست شورای اداری این اداره کل اظهار کرد: 9 دی در واقع نماد بصیرت، زمان شناسی ، ولایتمداری و روز بیعت مجدد با ولایت فقیه است.

او، با بیان این که فرهنگیان مومن، متعهد و انقلابی استان در طول تاریخ انقلاب با بصیرت، زمان شناسی و دشمن شناسی دقیق خود بسیاری از توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرده اند، تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن قصد دارد با توسل به حربه نخ نمای تحریم و تهدید بذر ناامیدی در دل مردم و به ویژه جوانان بپاشد، حضور مردم انقلابی در صحنه و حمایت بی دریغ از دولت و رهبری ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که مردم به ویژه فرهنگیان خراسان جنوبی هرگز اجازه خود نمایی به دشمنان قسم خورده این نظام نمی دهند، افزود: دشمنان و بدخواهان این نظام مقدس بدانند، مردم بر عهد و میثاقی که در بهمن 57 با امام خود بستند، پایبندند و هرگز دست از حمایت ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای بر نمی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار