پیام تسلیت رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به مناسبت درگذشت مدال آور المپیاد کامپیوتر

تهران (پانا) - رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، به مناسبت درگذشت بابک فرزاد، از مدال آوران المپیاد کامپیوتر پیام تسلیتی صادر کرد. 

کد مطلب: ۸۸۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به مناسبت درگذشت مدال آور المپیاد کامپیوتر

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، فاطمه مهاجرانی در پی ضایعه درگذشت یکی از اعضاء باشگاه دانش پژوهان جوان و مدال آوران جهانی المپیاد کامپیوتر پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بازگشت همه به سوی اوست
مرگ اگر مرد است گو نزد من آی تا در آغوشش بگیرم تنگ تنگ

با سلام و احترام؛

خبر ضایعه درگذشت بابک فرزاد، دانش آموخته راهنمایى و دبیرستان شهید اژه اى اصفهان و از مدال آوران اولین دوره المپیاد کامپیوتر کشورمان در سال ١٣٧٣، موجب اندوه و تاسف فراوان اینجانب و جامعه فرهنگیان به ویژه باشگاه دانش پژوهان کشور شد.

با نهایت تالم و تاثر، این واقعه جانکاه را به حضور خانواده‌ داغ‌دیده این عزیز تسلیت عرض می‌کنم و ضمن ابراز همدلی و همدردی خود با همکاران برای بازماندگان این مصیبت از خداوند مهربان شکیبایی و صبر جمیل خواستارم.

بی شک او از آنهایی بود که نشان داد آدمی با مرگ نمی میرد چون صاحبان قلم و اندیشه صاحبان تکثیر و رویش هستند.

یادش گرامی باد.

بابک دوره کارشناسى مهندسى کامپیوتر را توانست در دانشگاه صنعتى شریف بگذارند و از دانشکده تورنتو کانادا موفق به اخذ دکترا شود . پست دکترى خود را نیز در دانشگاه مک گیل بگذراند و استاد ریاضی دانشگاه براک کانادا بود.

اواز مدال آوران چهارمین دوره المپیاد کامپیوتر دارنده مدال برنز جهانی در سال 1374 و دارنده مدال طلای کشوری در سال 1373 است و در یک سال و نیم گذشته درگیر سرطان بود و در نهایت روز پنجشنبه 6 دی ماه در کانادا درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار