مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه قم:

نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب بسیار تعیین کننده است

قم(پانا)-مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: نقش آموزش و پرورش در کارآمدی نظام اسلام به لحاظ تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب بسیار مفید و تعیین کننده است.

کد مطلب: ۸۸۱۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب بسیار تعیین کننده است

حجت الاسلام «سیدرضا عظیمی» در آغاز دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان نواحی یک و چهار قم که در مدرسه میثم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام تنها دو حکومت حضرت رسول الله و امیرالمومنین(ع) تشکیل شد اما همواره از سوی دشمنان اسلام دچار حوادث سنگین بود به طوری که ادامه این هجمه ها باعث شد بعد از آن حکومت ائمه(ع) نتواند تشکیل شود و پابرجا بماند.
وی افزود: پس از گذشت 14 قرن، شاهد شکل گیری و استقرار حکومت اسلامی با سیستم جمهوری اسلامی به رهبری امام عظیم الشان هستیم و امروز این نظام ولایی، پابرجا و استوار با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب پویا به حرکت خود ادامه می دهد و الگویی برای دیگر کشورها شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه استان قم تصریح کرد: 40 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و نظام اسلامی به لحاظ پایگاه مردمی حضرت آقا و بصیرت بالای ملت، توانسته است چهار دهه روی پای خود بایستد.
وی ادامه داد: این در حالی است که تاکنون دشمنان اسلام از هیچ تلاشی از جمله تهدید، تحریم، جنگ سخت و جنگ نرم برای ستیز و ضربه زدن به انقلاب کوتاهی نکرده اند و هنوز هم دست بردار نیستند.
عظیمی تاکید کرد: اکسیر موفقیت ملت در تقابل با دشمنان، توجه به رهنمودها و فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است و هر زمان رهنمودهای امامین انقلاب را مد نظر قرار داده ایم، در همان زمینه کشور در برابر کارشکنی های دشمنان به پیشرفت های شگرفی در سطح بین الملل نائل شده است.
وی با بیان اینکه همانطور که عامل ایجاد انقلاب، تبعیت از ولایت فقیه بود، عامل ماندگاری و استواری نظام هم همان است، افزود: جامعه فرهیخته به خصوص معلمان توجه داشته باشند که باید با دور کردن سکولاریسم و لیبرالیسم از خود، نظام آموزشی و تربیتی را از رسوخ فرهنگ غرب، پالایش کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه استان قم تاکید کرد: نقش آموزش و پرورش در کارآمدی نظام اسلامی بسیار مفید و تعیین کننده است زیرا آموزش و پرورش کانون تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار