استاندار همدان گفت:

دولت خط مقدم جنگ اقتصادی

همدان (پانا) - استاندار همدان شرایط فعلی را نیازمند وحدت و همدلی دانست و به فرموده مقام معظم رهبری و تأکید رئیس جمهور مبنی بر این که دولت خط مقدم جنگ اقتصادی است، اشاره کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دولت خط مقدم جنگ اقتصادی

استاندار همدان در جلسه با نماینده ولی فقیه در همدان و ائمه جمعه استان گفت: تحقق اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است و همه باید تلاش کنند در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم با وحدت و همدلی حرکت کنند.
او با اشاره به این که روحانیت حلقه واسط مردم و حاکمیت هستند اظهار داشت: روحانیون آگاه و انقلابی همیشه دغدغه نظام و انقلاب را داشته اند و نقش به سزایی در حل معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه دارند.
سعید شاهرخی با تأکید بر فرموده مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر این که دولت خط مقدم اقتصادی است افزود: در شرایط فعلی نیازمند وحدت و همدلی همه اقشار جامعه هستیم.
او با توجه به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت خاص این موضوع تأکید کرد: این مراسم باید نسبت به سال گذشته هرچه با شکوه تر اجرا شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی به عرصه ظهور درآید.
شاهرخی اضافه کرد: ٢٢ بهمن امسال باید از سوی همه دستگاه های اجرایی به صورت ویژه برگزارشود و در شرایط خاص فعلی نسبت به معرفی دستاوردهای انقلاب تلاش بیشتری کنیم.
استاندار با تأکید بر وحدت و همدلی آحاد مردم افزود: استکبار، چهل سال است که به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و از زمان جنگ تحمیلی تا عصیانگری های داعش را شامل می شود اما هیچ کدام از نقشه های دشمن عملی نشده است.
او گفت: ٢٥٠ شبکه ماهواره جهت ایجاد اختلاف و تفرقه علیه جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است و این رسالت ما است که در برابر نقشه دشمن هوشیار باشیم.
شاهرخی با تأکید براین که نقشه اصلی دشمن به جای تهاجم نظامی، ایجاد اختلاف بین ملت و حاکمیت است افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب دولت خط مقدم جنگ اقتصادی است و امروز هر سه قوه به صورت ویژه همکاری خوبی با یکدیگر دارند و افق آینده کاملاً روشن است.
استاندار همدان در پایان گفت: سفر به شهرستان ها و دیدار با اقشار مختلف مردم درجهت تقویت اعتماد عمومی در اولویت است، البته در حوزه کاری مهمترین موضوع توجه به اشتغال زایی و حمایت از تولید و سرمایه گذاری است.

سحر شهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار