وریا غفوری: برخی طوری جلوه داده‌اند که قهرمانی در آسیا راحت است

تهران (پانا) - مدافع تیم ملی ایران پتانسیل تیم ملی ایران را برای نتیجه گرفتن در جام ملت‌های آسیا خوب توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
وریا غفوری: برخی طوری جلوه داده‌اند که قهرمانی در آسیا راحت است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، وریا غفوری گفت: اردوی آماده سازی ما درر امکانات قطر اردوی آخر تیم ملی است و شرایط خوبی در این اردو برای ما مهیا شده است. تمرینات ما به صورت منظم و هر روزه برگزار می شود و تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا برای مسابقات جام ملتهای آسیا مهیا شویم. کمپ اسپایر از امکانات و چمن خوبی برخوردار است.
وی در ادامه افزود: نه فقط من بلکه همه بازیکنان تیم ملی در حال تلاش و رقابت هستند و همه می خواهند در ترکیب اصلی تیم در رقابتهای جام ملتهای اسیا قرار بگیرند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم برای تیم ملی بازی کنم. هر چه دارم می‌گذارم تا کمکی به تیم ملی داشته باشم.
وریا غفوری هم‌چنین درباره افزایش انتظارها برای کسب قهرمانی در جام ملت‌ها عنوان کرد: پتانسیل تیم ملی بالاست اما برخی از از افراد و بخصوص بعد از جام جهانی طوری جلوه داده اند که قهرمانی در آسیا بسیار راحت‌ است. درحالی ‌که تیم‌های زیادی با هزینه‌ها و امکانات بیشتر از ما درحال تلاش کردن هستند که به قهرمانی نمی رسند. اما کل بازیکنان تیم ملی هدف‌شان این است تا به جایگاه خوبی رسیده و دل مردم شاد شود.
وی در پایان اضافه کرد: از دست دادن جام جهانی برای من، تجربه بدی بود اما دوست نداشتم جام ملت‌ها را از دست بدهم. بنابراین جنگیدم و اینجا هم فرصت دارم تا بازهم بجنگم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار