تجدید میثاق کارکنان نهضت سواد آموزی شهر قدس با آرمان های شهدا

شهر قدس (پانا) - به منظور تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا مسئولین و جمعی از کارکنان نهضت سواد آموزی درگلزار شهدای شهرقدس حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۸۱۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق کارکنان نهضت سواد آموزی شهر قدس با آرمان های شهدا

همزمان با هفته سوادآموزی و سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی ( ره ) علی سلیمانی معاون آموزش،محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی، علی صالحی کارشناس مسئول نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش و جمعی از کارکنان حوزه سواد آموزی شهر قدس ، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند .

درادامه حاضرین باعطر افشانی و نثار گل به مزارشهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی باآرمان های بلندبنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،شهیدان گرانقدرو منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) تجدیدمیثاق کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس دراین رابطه گفت:خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد،پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم وبایدهمواره در مسیر اهداف شهداحرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.

اوتجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و اظهار کرد: ما در اینجا با شهدا عهد می بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش سرفراز نموده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

قاسمی با اشاره به اینکه ارتقای علم و دانش مهمترین رکن توسعه،پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است،افزود:وظیفه اصلی ما در این برهه از زمان در قبال شهداء، تلاش علمی در جهت رسیدن به جایگاه برتر در جهان و ریشه کن کردن بی سوادی در ایران اسلامی است.

/خبرنگار:شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار