اصحاب رسانه خط مقدم بصیرت افزایی هستند

یزد (پانا) – دبیر ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از 8000 برنامه اجرایی به مناسبت چهلمین سالگرد در استان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۱۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اصحاب رسانه خط مقدم بصیرت افزایی هستند

در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد که پیش از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزدبا اشاره به آستانه 9 دی ماه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: سه عامل "وحدت"، "تقوا و اخلاص" و "رهبری و شهدا" از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی در ادامه گفت: وحدت در پرتو ولی فقیه به دست می آید.

وی در ادامه بیان کرد: خودخواهی و خودپسندی، دنیا محوری و اختلافات از آفت های انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

این مقام مسئول استان یزد را تنها استانی دانست که بیش از 8 جلسه ستادی در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل داده است.

در ادامه سعید زارع دبیر ستاد اجرایی چهلمین سالگرد بیان داشت: ستاد چهلمین سالگرد تمامی برنامه ها از اول سال را در راستا و رویکرد چهلمین سالگرد تاسیس نموده است.

زارع شعار 9 دی را چهل سال ولایت مداری، بصیرت و استقامت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست.

وی از بیان بیش از 500 برنامه در 9 دی ماه و 8000 برنامه اجرایی در چهلمین سالگرد خبر داد و افزود: ایجاد محتوا در فضای مجازی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، کرسی های آزاد اندیشی، تولید سرود و اجرای سرود خیابانی و ... از دیگر برنامه های 9 دی می باشد.

وی خبرنگاران را خط مقدم بصیرت افزایی دانست و گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش آفرینی خودجوش شما اصحاب رسانه نقش بسزایی را ایفا می کند.

دبیر ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب "افتخار به گذشته و امید به آینده" را شعار چهلمین سالگرد بیان کرد.

زارع در پایان مشارکت همه جانبه آحاد مردم را در جشن چهلمین سالگرد خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار