پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه به مناسبت هفته سواد آموزی

چهاردانگه (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه گفت :نهضت سواد آموزی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بود که تحولی بزرگ در ایران اسلامی پدید آورد.

کد مطلب: ۸۸۱۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه به مناسبت هفته سواد آموزی

متن پیام سید مومن رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
جامعه ای که خود را به سلاح علم و دانش تجهیز کند در همه عرصه ها سربلند و پیروز خواهد شد و بر بام چنین سرزمینی پرچم فخر و برازندگی بر افراشته می شود و افق های روشنی را پیش روی خویش خواهد گشود.

در هفتم دی ماه سال 1358 حضرت امام خمینی (ره) فرمانی مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی صادر فرمودند که یکی دیگر از کارهای مدبّرانه و حکیمانه ایشان بود و تشکیل این نهادنیزمانند خیلی از ارگانهای کشور به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ، تحولی بزرگ در ایران اسلامی پدید آورد.

ین روز ارزشمند فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تمامی بزرگواران که دلسوزانه و با نیت الهی در راه تعلیم وتعلم گام های موثری برای ریشه کن کردن بی سوادی بر می دارند، اعلام نمایم و با تبریک این ایام فرخنده امید است که ریشه کن نمودن بیسوادی و تشویق، راهنمایی، معرفی و آموزش افراد بیسواد در سنین ده تا 49 سال به عزم همگانی تبدیل شود.

اینجانب این روز را به همکاران سواد آموزی منطقه ، آموزش دهندگان و سوادآموزان تبریک عرض می کنم و امیدوارم با تلاش و همت همه تلاش گران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در ریشه کنی بیسوادی در منطقه چهاردانگه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار